Fredrik & Gunnar - verdens fineste bruktrotter

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Christi
Bygger bol
Posts: 469
Joined: 14 Mar 2008, 15:09
Location: Oslo
Contact:

Fredrik & Gunnar - verdens fineste bruktrotter

Post by Christi »

4 måneder gamle bruktrotter, kjøpt på Finn.no, til 500 kr inkludert bur. Skikkelig kupp! Selgern mente at Fredrik beit så han gadd ikke ta han ut av buret, for en tulling. Fredrik, den vakreste huskyen, er jo den flinkeste skulderrotta vi har hatt, og begynner å bli skikkelig kosete. Hjertet mitt smeltet helt en dag da jeg satt i sofaen og Gunnar først kom bort og la seg helt inntil kinnet mitt, halvveis på sofaen, halvveis på skulderen min. Rett etterpå kom Fredrik og jaget Gunnar bort for å overta plassen :D
Gunnar er en skikkelig utbryterkonge og kan åpne enhver burdør som ikke er låst med karabinkrok; de første nettene med rottene i hus våknet vi av at Gunnar stod og ristet i burdøra med de små nevene sine :D For et par dager siden fant vi ham inne på soverommet, da hadde han klatret ned fra sofaen og lurt seg inn dit på sin første tur på gulvet i leiligheten!

Akkurat nå er begge to på feriepensjon hos "bestemor" mens jeg er på hytta, savner de sånn!

Her er det noen skrytebilder:

Fine Fredriken
Image

Smile til kamera
Image

"Tør jeg klatre ned gitarhalsen?"
Image

Gunnar, eller Gunnissen, utbryterrotte og rampegutt (legg merke til lett rottegnagd putevar til høyre)
Image

Gunnar i profil
Image

Fredrik i profil - laaange værhår!
Image
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Nydelige gutter!! :spise: Og så bra at du ga dem et nytt hjem!! :thu:

maros
Omegarotte
Posts: 126
Joined: 23 Feb 2009, 01:33
Location: Bergen

Post by maros »

Kjempe fine rotter! :rottehode:
Har to små rottegutter, som bor til pappaen sin :)
Pelle Pøbel født i nov/des 08
Speedie Gonzales er født i uke12, 09

RIP Sokrates nov/des.2008 - 04.08.2010

Post Reply