Hei!
Lurer på om Rat Vital er ett tilfredsstillende fôr til voksne jenter?
http://lux-shoppen.dk/rat-vital-1kg-p-976.html
Noen som har erfaring med å handle fôr fra Danmark? Så lenge jeg holder meg under 350 kr inkl. frakt er det vel ingen andre skjulte utgifter?!
Har planer om å bruke Beaphar Care+ frem til 4-6 mnd for så å gå gradvis over til voksenfor.
Hørte at det skal bli slutt på å få tak i Oxbow, som jeg hadde planer om å bruke, så da må jeg finne noe annet. :bleh:
Synspunkter om Rat Vital fôr fra luxshoppen.dk
Moderator: Moderatorer
Re: Synspunkter om Rat Vital fôr fra luxshoppen.dk
Har du vurdet NTF sitt for RM1 ? Stor sekk som holder lenge så du får mye for pengene :cheerful:
Hilsen Truce, Dusty, Banshee, Emmy & Prim
Har tenkt på RM1
Men da må man melde seg inn.. Hadde tenkt å gjøre det etterhvert, ikke helt enda.
Kunne egentlig også ha prøvd foret før jeg melder meg inn.
For ved første kjøp blir det både 150 kr i medlemskap og utgifter til porto 160 kr, før jeg har regnet med selve maten...
Viss ikke det er noen som har lyst å selge meg ett par kilo slik at jeg får testa det, så vil jeg vente litt.
Men da må man melde seg inn.. Hadde tenkt å gjøre det etterhvert, ikke helt enda.
Kunne egentlig også ha prøvd foret før jeg melder meg inn.
For ved første kjøp blir det både 150 kr i medlemskap og utgifter til porto 160 kr, før jeg har regnet med selve maten...
Viss ikke det er noen som har lyst å selge meg ett par kilo slik at jeg får testa det, så vil jeg vente litt.
-
- Stjeler søppel
Jeg kan gjerne sende deg en liten smaksprøve med RM1. Om du sender meg navn og adresse enten her på tråden eller på pm skal jeg får det avgårde til deg 

Ja takk :cheeeers:
Det hadde jo vært helt supert!
Sender deg adresse på Pm.
Det hadde jo vært helt supert!
Sender deg adresse på Pm.
-
- Klatrer på møblene
- Kjønn: Kvinne
Lux-shoppen er profesjonelle, bestilt derfra mange ganger.
Holder du deg under 350 kr med frakt så kommer det ingen andre kostnader oppå det igjen.
Holder du deg under 350 kr med frakt så kommer det ingen andre kostnader oppå det igjen.
Malena