babygrøt

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
siva83
Hamstrer mat
Posts: 360
Joined: 30 Mar 2006, 13:12
Location: Høvik

babygrøt

Post by siva83 »

Etter å lest inne på forumet at rotter liker babygrøt, tenkte jeg kanskje jeg skulle prøve, ettersom jeg liker å sjemme de bort...Det viser seg at de elsker det og det er vill krangel så jeg måtte dele de i to skåler, (vanligvis går det fint at de spiser av samme skål samtidig). hvor ofte kan jeg gi de dette? jeg blandet den ut med kattemelk noe som gjorde at de likte det enda bedre..
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Himi-Zoo
Hamstrer mat
Posts: 398
Joined: 30 Sep 2005, 00:49

Post by Himi-Zoo »

Jeg gir de grøt som en slags "lørdags-godt" sånn så det ikke blir for mye av det gode.

siva83
Hamstrer mat
Posts: 360
Joined: 30 Mar 2006, 13:12
Location: Høvik

Post by siva83 »

kan man gi de dette for ofte?
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Himi-Zoo
Hamstrer mat
Posts: 398
Joined: 30 Sep 2005, 00:49

Post by Himi-Zoo »

Tror ikke de skal ha det for ofte. spurte Heidi om dette for en stund siden, og mener jeg fikk det til svar

siva83
Hamstrer mat
Posts: 360
Joined: 30 Mar 2006, 13:12
Location: Høvik

Post by siva83 »

spurte du henne på forumet? evt slik at jeg kan lese. prøvd å lete,men er litt dårlig på leting
Mai-Tai

*Rottisene mine, Mai-Tai,Mathilda,Klatremus,Lille My, Raymond og Rolf*

Himi-Zoo
Hamstrer mat
Posts: 398
Joined: 30 Sep 2005, 00:49

Post by Himi-Zoo »

Nei, det tror jeg ikke, tror jeg gjorde det over msn, men skal se om jeg finner noe her på forumet. eventuelt da står det nok om maisgrøt.

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Søk på babygrøt her på forumet så tror jeg du skal få svar på spørsmålet ditt. :)

Mocka
Hamstrer mat
Posts: 352
Joined: 13 Nov 2005, 00:51
Location: Asker
Contact:

Post by Mocka »

Rottene mine er helt ville når de lukter at babygrøt er på vei :) De får det ikke så ofte, men når jeg føler at det er tid for litt kos. Jeg kjøper sånn på glass og jeg sjekker alltid innholdet før jeg kjøper. Det er nok ikke noe de bør få for ofte nei, men en gang iblandt går vel greit :) Jeg har 10 rotter jeg da, så det går en hel boks hver gang :P

Monica

Locked