RM

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Post Reply
lallaroe
Pinglerotte

RM

Post by lallaroe »

for noen dager fikk jeg RM-foret i posten, å det blei glimrende tatt imot!!! :spise:
men verken mus eller rotter er med på at en "tilvennings-periode" er nødvendig...!!! :lol:
var egentlig redd for at det skulle bli veldig vanskelig å venne dem til nytt for, men dette var mer populært enn bebigrøt!!! :bravo:
de har bare fått en "knott"hvær ca hvær 20 time, men de har ikke rørt det gamle foret....
det er vel ikke krise om de ikke vil gjennom denne "tilvennings-fasen"? :oops:
er jo redd for de små magene dems, men fåreløbig er avføring glimdende som vanlig!

(at musene likte det var ikke like overraskene, de eter alt som større enn ho minste musa..)
kattene mine vil jakte på musene å rottene, musene vil bli venner med kattene, rottene vil ikke....

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

De rottene jeg hadde før, digga RM. De tok de bitene de fikk, gjemte dem, og spiste dem når de var sultene.
I begynnelsen var det mega stas, men de gjorde som dine, de spiste ikke så mye. Det tok litt tid, men etterhvert ville de ikke ha noe annet.

De rottene jeg har nå vil ikke RM, de spiser det ikke, og de ble tynne da jeg prøvde å venne dem til RM.

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Jeg tror ikke rotter trenger så mye tilvenning når det gjelder ny mat. Alle mine har fått RM1 og elsket det fra første stunden. :)

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

*Tråden er delt, kikky sitt spørsmål finner du her*

lallaroe
Pinglerotte

Post by lallaroe »

takk for svar! :)
da kaster jeg restene av den gamle rotteblandinga, å så får de det som de vil ha det - bare RM! :spise:
kattene mine vil jakte på musene å rottene, musene vil bli venner med kattene, rottene vil ikke....

Post Reply