Hundeben til rotter?
Moderator: Moderatorer
Re: Hundeben til rotter?
Annet snacks på dyrebutikken som er flotters til rotter (hverfall for meg som ikke spiser kjøtt og kan gi dem det som tilleggsfôr) er "Let's Bite!" fra Brit. De finnes til både hunder og katter, men de til hunder er i strimler som er for store for rotter, mens de til katter har akkurat passe størrelse. Disse godbitene er 100% reint kjøtt, så det er fint å gi rottene om man ikke spiser så mye kjøtt i heimen :cheerful:
Tone og tre store bartesnuter. 

Det aller aller beste er jo faktisk "ekte" ben. Fra kylling,lam...ja fra alt mulig. Der får de gnagd godt og spist benmarg. Det synes rottene er skikkelig snadder. Veldig bra for tenna deres også. Hvis man ikke spiser mye kjøtt spør i kjøttdisken om de har noe Kraftben eller lignende.
Angående kotelettben,kylling og lam gir jeg det selvom det er litt krydret kjøtt igjen på det. Kan ikke bli helt hysteriske heller.
Angående kotelettben,kylling og lam gir jeg det selvom det er litt krydret kjøtt igjen på det. Kan ikke bli helt hysteriske heller.
Ha en deilig dag med mange bartenuss.
-
- Bygger bol
Mine har falt helt for kyllingbene mine det er hvis noe av det beste de kan få, da koser de seg og blir virkelig ego om gobiten sin.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
Herlig. Når vi unner oss knakende god lammecarre får rottene alle beina. På carre blir det jo så mange bein til overs. :cheerful:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.
-
- Alfatryne
Mine fikk lammebein i dag...
Vi hadde nemlig grillet lammelår i skiver til middag :ratgreen:
Vi hadde nemlig grillet lammelår i skiver til middag :ratgreen:

-
- Gnager på ledninger
Tåler rotter sånne godbiter i løsvekt, med noe slags rødt innhold og hud rundt. Det var kanskje en litt dårlig beskrivelse... :sarcastic:
Om de liker det, kan de vel få margbein? Det er det ikke salt i, slik som det som regel er i griseører etc. Koster ikke skjorta heller, pleier å kjøpe det til bikkjene 

Rotteløs :trist: