selger zoo-1 noe bra rotte-for??

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Jo Kristian
Pinglerotte
Posts: 40
Joined: 01 Oct 2009, 21:30
Location: Tretten

selger zoo-1 noe bra rotte-for??

Post by Jo Kristian »

jeg skulle hatt noe bra for til mine rotter.. også lurte jeg på om zoo-1 butikkene selger noe serlig bra for til rotter??

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Re: selger zoo-1 noe bra rotte-for??

Post by Tonje! »

Zoo 1 i Sandvika selger Prestige Rat Nature. Jeg vil ikke bruke dette fôret da det består av forskjellige biter, slik at rottene kan plukke ut det de liker best og dermed ikke få all næringen de trenger. Det inneholder dessuten alfalfa som de visstnok ikke pleier å spise (mener å ha lest at det ikke er så bra for dem heller, men her har jeg ikke sikre kilder på stående fot.)

De selger også et fôr i svarte firkanta pappesker. Husker ikke hva merket heter, noe kort på S? Dette fôret er også i forskjellige biter.

Men jeg maste på dem sist jeg var der (i forrige uke), om de ikke kunne ta inn Prestige Rat & Mouse Duo også. Dette fôret skal være bra, i hvert fall i følge noen her inne som bruker det. Og alle bitene er like :thu: De skulle sjekke om de hadde noe på lager, har ikke vært innom der etterpå så jeg vet ikke om de har fått det inn eller ikke ennå.

Jeg er en masete kunde. De har allerede tatt inn ett produkt fordi jeg ville ha det :lol: Veldig god service i den butikken da! :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Jo Kristian
Pinglerotte
Posts: 40
Joined: 01 Oct 2009, 21:30
Location: Tretten

Re: selger zoo-1 noe bra rotte-for??

Post by Jo Kristian »

ok :) men hvet du hvor jeg kan kjøpe (nettbutikk) løsvekt som har bare en bit i??? feks vk special?? :afro:

Tonje!
River avispapir
Posts: 875
Joined: 12 Feb 2004, 22:22
Location: Bærum
Contact:

Re: selger zoo-1 noe bra rotte-for??

Post by Tonje! »

Jo Kristian wrote:ok :) men hvet du hvor jeg kan kjøpe (nettbutikk) løsvekt som har bare en bit i??? feks vk special?? :afro:
www.equinecaninefeline.com har noen gode rottefôr, blant annet Beaphar XtraVital Care+ Premium Rat og Versele-Laga Rat Complete (sistnevnte er best for unge rotter, da det er veldig mye proteiner). Burgess Supa Rat Royale Food vet jeg ingenting om.

Har ikke funnet noen norske nettbutikker som selger rottefôr jeg vil ha.

Hva slags fôr er VK Special? Hvilket merke er det? :hm:
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Post Reply