Eddik = Farlig?

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Eddik = Farlig?

Post by Titovn »

Beklager hvis postet feil, litt usikker på hvor denne skulle hen, men er bare til å flytte ;)

Jo, altså, hvsi rotter får is eg eddik, er dette farlig for dem??

De yngste rottene våres har selvfølgelig gnagd ordentlig hull på buret - som de kommer seg ut av :suspicious: Bare for å ha sagt det. buret var rimelig ødelagt fra før av, etter at tanten til Daniel glemte å fore rottene en stund tilbake, da vi bare hadde Kiba og Luna, så de gange på da plastikk delen av buret. -.-

Også er det da et bord ved siden av rottebura, hvor det står en skål med eddik, så jeg vet ikke om de har fått i seg noe, men hvis de har det, så lurer jeg da på om det er farlig og evt. hvor farlig!

Og ja, vi skal skaffe oss et nytt bur, forhåpentligvis veldig fort nå, slik at alle jentene (forhåpentligvis) kan gå sammen da, så vi slipper det dritt buret, bare hvis noen skulle lure ;)
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Eddik = Farlig?

Post by tantepose »

Tror neppe de har drukket noe,smaker jo ikke så godt. :cheer:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Titovn
Sover i do
Posts: 236
Joined: 18 Jan 2011, 23:39
Kjønn: Kvinne
Location: Vestfold

Re: Eddik = Farlig?

Post by Titovn »

Haha, okei, ble bare litt engstelig nå :oops: Vet jo aldri med disse små bartetassene !!
If you live among wolves, you have to act like a wolf.

Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta

Post Reply