Altromin

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

utmeldt

Re: Altromin

Post by utmeldt »

Dyrt som berre det. Trur det kosta ca 600 viss eg hugser rett.

utmeldt

Re: Altromin

Post by utmeldt »

Jeg la 12,5 kg altromin i handlekurven min for å regne ut frakta og her har du resultatet :cheer:

Sub-Total: 159,20Kr.
Forsendelse til døren NO ,12.5 kg: 740,00Kr.
Total: 899,20Kr.

De har ekstreme fraktkostnader, mye derfor at jeg personlig liker å støtte NTF med å kjøpe for her ifra :cheerful:
De er til og med dyrere på frakt en ECF i Uk er, så er noe muffens med fraktsystemet deres synes jeg :sneak:

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Re: Altromin

Post by Woodgirl »

Tusen takk for innhold om bello pellets. :grin:
Er det noen vits i å bestille altromin fra Danmark hvis det er mer eller mindre samme innhold som RM blandingene?
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

HeleneH
Klatrer på møblene
Posts: 546
Joined: 18 Nov 2011, 17:29
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Altromin

Post by HeleneH »

Nå har jeg alltid brukt altromin, så jeg kan ikke sammenligne med RM1 og 3 til NTF. Men jeg synes rottene mine blir veldig fine og blanke i pelsen av Altromin. Jeg bestiller ca 1 sekk 12.5kg i året tenker jeg, til mine 4. Når jeg hadde RM3/ Altromin Fortified blanding til Navi i starten (siden jeg fikk med mat fra Matmor) valgte Navi Altrominen og lot RMen ligge. Må sikkert kjøpe hyppigere nå som det blir flere rotter i hus, men da har jeg bare en unnskyldning til å kjøpe mer stæsj fra LUX :nottelling:
Helene
Med Navi, Pinky, Emily, Alice, Tillitt, Guinea, Betty og Alva:)

Navistar's Rotteoppdrett

Hjemmeside: http://www.navistars.net

Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Re: Altromin

Post by Woodgirl »

Unnskydninger for å kjøpe stæsj har jeg full forståelse for. :hearteyes:
Jeg har sytten rotter for øyeblikket...tror jeg da.. :party:
Og da går det unna. Hvertfall spiser gutta mine mye og alt.
Jeg kjøper sekk med bello gnagermix u/pellets og blander oppi endel andre ting. Bl.a selective apple/black currant, kattetørrfor,knekkebrød,muesliblanding,mulit-cheerios,gresskarfrø med skall, også kjøper jeg stor eske med gnagersticks fra imazo...gnagersticks er megafavoritt. Dette blander jeg i store kasser. :furious:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Altromin

Post by tantepose »

Kan skrive under på at dette er kjempegod mat!Gnagerstika liker hunden og jeg også..... :hiding:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Post Reply