Kjøp av RM1-fór

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
200451

Kjøp av RM1-fór

Post by 200451 »

Mener å ha lest på forumet at RM1-foret kan kjøpes på Høybråten et sted. Stemmer det? Hvor nøyaktig er det man kan få kjøpt dette foret? Kan man også få kjøpt det i løs vekt? 12 kg er litt mye å ta med seg på toget, og tror ikke mine to små rottejenter klarer å spise så mye uansett.
Jeg er nemlig i Oslo for sommeren, og det hadde vært fint å kunne kjøpt med seg fór mens jeg er her, slik at jeg slipper å betale porto.
Jeg vet ikke om disse opplysningene står noe sted på sidene her, men har lett uten å finne noe særlig mer ut om det.

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Hvis du er medlem bestiller du varer via NTFs nettbutikk http://www.tamrotter.com
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Jorunn
Klatrer på møblene
Posts: 566
Joined: 12 Feb 2004, 18:17
Location: Oslo
Contact:

Post by Jorunn »

Det er som Melody sier, bestill via nettbutikken (du må være medlem)...du kan bestille akkurat så mange kilo du vil. Det er jeg som mottar bestillingen og du henter det du har bestillt på Høybråten (ligger mellom Furuset og Stovner)...men det avtaler vi nærmere etter at jeg mottar bestilling.

Guest

Post by Guest »

Takk for svar! Jeg har bare et spørsmål til. Hvor lang tid tar bestillingen? (Jeg er medlem). Jeg reiser nemlig tilbke til Bergen 17. august. Går det greit å rekke bestille å hente fóret før det, dersom jeg bestiller nå?

Locked