Helt fra starten av, har vi hatt en hundskål inni buret som har vært fylt med sand.
Leste at de kunne like å leke med sand, så det var grunnen til at vi har det der. Men det bruker hun som toalett
Tisser litt andre steder, men det hun bruker for det meste den skåla, det er kjempe kjekt
Flinke flinke jenta!
Ja det er morsomt hvordan de foretrekker å bruke et fast sted til do Mine bruker ilderdo med kattesand. Lavendel gidder ikke ofte, hun gjør fra seg der hun vil
Mine jenter brukte og alltid doene sine. Veldig kjekt. Var bare å gå over med en kattesandspade daglig. Må bare passe på å kjøpe en kattesand som ikke støver!
jeg har hørt at du kan ha katteand i bunnen av buret, så lenge rotta har egen soveplass uten kattesand. men du må ikke ha kattesand i buret hvis rottene sover runtforbi i buret. :roflmao: de kan få det i øynene og så legger det seg som en vond hinne runt øynene. :neutral: så pass på før du bruker kattesand at rotta bare sover i senga ellers så er det ikke noe i vegjen får å bruke kattesand hehe
Mine to jenter er også kjempeflinke til å bruke hjørnedoene sine. De har to stykker, en øverst og en nederst i buret. Er sjeldent at jeg finner tisseflekker eller bæsj andre steder, utenom at de tisser i sengene sine... :sorry:
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur