Rottekyss

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Christi
Bygger bol

Rottekyss

Post by Christi »

Jeg observerte en atferd mellom mine to gamle hannrotter i dag som jeg aldri har sett før...Alfi på ca 2 år lå og koste seg i armene til "far" og Fredrik på 20 mnd kom bort og la seg inntil Alfi, mage mot mage. Så begynte Fredrik å slikke Alfi på snuten og på munnen! Jeg vet godt at dette er noe rotter gjør, og begge godguttene er veldig glad i å "susse" mennesker, men har altså aldri sett de kysse hverandre på den måten...Alfi har hatt litt porfyrin rundt nesa de siste dagene, når Fredrik var ferdig med ham var den lille rosa snuta heelt ren. Utrolig søtt! Noen andre som har sett dette hos sine rotter ?
:kisses:
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Koi
Pinky

Re: Rottekyss

Post by Koi »

Awww! Ziggy og Pentagon spooner, og Ziggy som er halvparten så liten som Pentagon ligger alltid ytterst med poten rundt han. *smelt* ! :cheer:

sniffsesnufs
Stjeler mat

Re: Rottekyss

Post by sniffsesnufs »

awww!!!!!!! så søtt!!! de eneste dyrne jeg har sett gjøre det er kalver. to kalver ei kvige (ho) og en oksekalv sto i hvær sin binge og kyssa!!!!! aww det er så søtt!!!!!!!
<:3_____)~~~ bittelille sniffsesnufs <:3_____)~~~

Post Reply