jeg har ei søt lita snuppe på rundt 1 år nå. hun er nakenrotte. (eller blanding av afrikansk dumbo og fuzz).
hun er megasnill, sprek, frisk, og skikkeli sosial av seg

hun har ALDRI bitt før, og lå i halsgropa mi å sov 20 min etter at hun kom i hus :lovey: men det skal dog sies at hun er ikke en rolig "kose" rotte, men mer en "snuse, oppdage, se seg rundt" rotte som ikke har ro på baken :roflmao:
men over til saken,
pga en vanskelig periode på jobb så har jeg måttet bo borte i 3 uker. :sadpace: så samboeren min har måttet ta seg av lille snuppa mi. han har mata henne daglig, og skifta på vannet :lovey: MEN har ikke kosa å lekt med henne pga at han er redd henne........ :sjokkert:
og nå er jeg redd hun har blitt "vill" i gjen, å kommer til å bite meg?.
jeg bor 1 time å 30 min unna legesenter, og sist jeg ble bitt av ei rotte (søstra mi si), så ble det såpass at jeg måtte direkte til legevakta for stivkrampevaksine og antibiotika resept å det hele:S VONDT var det og!!!.
merker på vesla at hun er VILL og "Hugger" etter fingrene mine når jeg er utenfor buret nå, og av den grunn er jeg veldi rassk når jeg holderpå med mitt inne i buret. :sadpace:
tror dere at hun har blitt agressiv å kommertil å bite meg? har dere i såfall et tips, eller noen gode råd? :cheerful:
jeg er mega gla i henne å vil leke å kose med henne i gjen, men er så redd for å bli bitt i gjen

mvh
Maya og nakenrotta Sussi