kose..
Moderator: Moderatorer
-
- River avispapir
Re: kose..
Jenter er gjerne mere rastløse enn gutta, men de roer seg ned med alderen, men ikke alle jenter har tid til kos desverre.
Skjer en skjelden gang her i huset, mye mere intressant og fly rundt :p
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3
It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

-
- Bygger bol
Er hvist noen rotter som ikke liker det. Jeg har perioder her hvor mine jenter ikke vil kos.
Så jeg tror det er normalt.
Er bare og forsette og prøve.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui
når i alderen er dem roer seg ned :happy:Lyngrottene wrote:Jenter er gjerne mere rastløse enn gutta, men de roer seg ned med alderen, men ikke alle jenter har tid til kos desverre.
? ? ?
okSøstrene Halvorsen wrote:Er hvist noen rotter som ikke liker det. Jeg har perioder her hvor mine jenter ikke vil kos.
? ? ?
-
- River avispapir
rotte99 wrote:når i alderen er dem roer seg ned :happy:Lyngrottene wrote:Jenter er gjerne mere rastløse enn gutta, men de roer seg ned med alderen, men ikke alle jenter har tid til kos desverre.
Tja, det kommer ann på rotte til rotte, men vil vel si 1-1,5 år og eldre
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter
- Nå med Oppdatert hjemmeside ♥

Jenta mi har bare tid til å kose hvis hun får sitte inni genseren i stua.. ellers er det mye mer interessant å springe rundt og ødelegge alt hun kommer over :nottelling:
MissGuardian wrote:Jenta mi har bare tid til å kose hvis hun får sitte inni genseren i stua.. ellers er det mye mer interessant å springe rundt og ødelegge alt hun kommer over :nottelling:
mine tar alt dem koer over å tar det i bure :aww:
? ? ?
rotte99 wrote:MissGuardian wrote:Jenta mi har bare tid til å kose hvis hun får sitte inni genseren i stua.. ellers er det mye mer interessant å springe rundt og ødelegge alt hun kommer over :nottelling:
mine tar alt dem komer over å tar det i bure :aww:
? ? ?
jentene er aktive :happy:
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
Mine jenter er heller ikke så interessert i kos. Men å leke, tulle og tøyse, klatre på meg, følge etter meg rundt i leiligheten osv. er derimot veldig artig :cheerful:
Våre jenter har heller ikke tid til kos, ikke en gang eldtse rotta på 2 år :nottelling:
If you live among wolves, you have to act like a wolf.
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Måtte dere alle kose dere på de evige osteenger - høyt elsket, dypt savnet, men aldri glemt ♥
Kiba Luna Atelah Shax Blue Rebel Mimmi Theodorine Mirax Leah Malin Honey Zenia Zuki Alma Wilma Tundra Una Revanta
Jentene jeg hadde, hadde helt klart ikke tid til å kose. Bortsett fra hun ene, som var rett og slett veldig lat. Men de kunne kose inne i buret når de lå og halvsov. Hun ene begynte å bli kosete ute når hun var nesten to år, men da var hun halvblind og kreftsyk... det var slik jeg skjønte hun var veldig syk. At hun hadde lyst til å sitte stille.
Gutter derimot. De er noen koseslasker. Jeg har en som skal bli klødd hele tiden og en som elsker å gnisse tenner inn i øret mitt :aww:
Gutter derimot. De er noen koseslasker. Jeg har en som skal bli klødd hele tiden og en som elsker å gnisse tenner inn i øret mitt :aww: