Men nå nettopp så begynte Vendel først å dominere Marco i soffan slik at han hylte hjerteskjærende, når jeg fikk husjet Vendel vekk og sjekket at marco ikke hadde noen skader fikk de en godbit hver og de roet seg.
Men når godbiten var fortært så kommer altså Vendel bort til meg og starter å skal dominere MEG!! Han klyper og puffer seg opp!! :gasp:
Jeg ble klypt ca 6 ganger av Vendel på kansje 3 min! Altså han kom og kløyp, går litt unna i en 20-30 sekund før han kommer å klyper igjen!! Nå siste gangen han kløyp så gadd jeg ikke mer av dette mer så putta ham i buret, så nå sitter jeg og Marco her og lurer på hva i alle dager det kan gå av Vendel?

Dette er første gang han noensinne har gjort noe slikt som dette!
Og jeg er utrolig usikker på om at Marco i det hele tatt får lov å være med en slik bølle for det hender også at Vendel jager Marco rundt i buret, dette har han startet med den siste uken :trett:
Noen tips ? hva skal jeg gjøre ? er det mulig å dominere tilbake slik at han skjønner at det ikke er noe morsomt ? Eller skal jeg bare la ham være slik?

Kan også nevne at jeg peip høyt hver gang han kløyp, men han ville ikke høre :sadpace: