Rotter som prater
Moderator: Moderatorer
Rotter som prater
Hvor mange av dere her har rotter som prater?
Jeg har to små, zita og zelma prater, men bare når de klatrer rundt meg :nottelling: hører det så vidt, veldig søtt
Jeg har to små, zita og zelma prater, men bare når de klatrer rundt meg :nottelling: hører det så vidt, veldig søtt
Re: Rotter som prater
jeg har kun gneis nå, men hatt flere
zita å zelma prater å gnisser tenner om hverandre når de holder på rundt meg :lovey:
-
- Stjeler søppel
Småen prata en hel masse, mye med seg selv, virket det som. Også når han lå inne i buret og slappet av kunne han pipe, som om han snakket i søvne :dån:
Skygge prater litt når jeg løfter ham eller han blir vaska for hardt, og Sui prater når hun sitter på skulderen min. Da kommer det sånne søte, mørke pipelyder fra henne samtidig som hun gnisser tenner
Skygge prater litt når jeg løfter ham eller han blir vaska for hardt, og Sui prater når hun sitter på skulderen min. Da kommer det sånne søte, mørke pipelyder fra henne samtidig som hun gnisser tenner

http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot
Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy
-
- Betarotte
Telles dødsskrik som følge av et koselig, lite bad i vasken som prating? (Jeg var redd naboene trodde jeg torurerte og drepte dyr inni her.)
rotteslottet.blogspot.no
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."
:giggle: huff da høtes ut som smurfine når jeg skulle se i øret hennes, jeg vil heller kalle det ett skrik om hjelp for å slippe jeg daSandratravolta wrote:Telles dødsskrik som følge av et koselig, lite bad i vasken som prating? (Jeg var redd naboene trodde jeg torurerte og drepte dyr inni her.)
-
- Pinky
Papaya prater :cheerful: Hun er så skjønn 

Heldig eier av Fersken, Multe, Morell, Ananas og Papaya!
Lillefrosk wrote:Papaya prater :cheerful: Hun er så skjønn

Begge mine jenter lager lyder når de løper rundt på rommet. De "smatter" og lager gnisselyd. Tydelig at de koser seg.
:cheerful: ja det er koselig å høre synes jeg, jeg savner tann gnissingen til smurfine bak nakken, hun har ikke gjort det så mye nå pga at hun er syk 

Stakkar Smurfine, får håpe hun kommer seg.
Det gjorde hun ikke hun gikk over broen i dag :kjempetrist:Ninnin wrote:Stakkar Smurfine, får håpe hun kommer seg.
:trist2: :grine:
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.
Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.
Så trist å høre :trist2: