Snorkfrøken på 10 måneder er helt spinnvill døgnet rundt. De andre fire damene synes det er plagsomt, men de gidder ikke gjøre noe med det. Yngstefrøknen er våken og i hundre døgnet rundt, men ingenting av det jeg prøver for å slite henne ut hjelper. Hun får rase av seg i leiligheten, vi leker med henne og lekesloss med henne. Uansett hva vi gjør, er hun like hyperaktiv.
Noen som har tips for å få aktivisert Duracellkaninen vår? Jeg synes litt synd på henne der hun sitter forventingsfullt i buret og håper på litt moro. En ny og ung kompis til henne hadde vært det beste, men vi avventer bestillingskøen på Lottes små mopper i Oslo for tiden. Aktivitetene bør helst ikke innbefatte for store fysiske utskeielser for de tobeinte, da denne tobeinte ikke er så mobil som ønskelig for tiden.
Aktivisering av hyperaktiv rotte
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Aktivisering av hyperaktiv rotte
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Men da må jeg røre meg under aktiviteten, eller...? Er litt framtung for tiden.
Kanskje vi må innom en dyrebutikk i morgen og finne noen morsomme leker til tullingen.

Hva med den gode gamle ting-pakket-inn-i-papir-og-henger-i-snor-tingen? 

Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Hm...den hadde jeg jo helt glemt! Den pleide å slå an hos damene før, må prøve snarest.
Den lille damen er plagsomt flink til å stikke av nå; i dag brukte hun et millisekund på å komme seg fra senga til gulvet. Frekke lille rottefrøkenen...
Den lille damen er plagsomt flink til å stikke av nå; i dag brukte hun et millisekund på å komme seg fra senga til gulvet. Frekke lille rottefrøkenen...

-
- Alfatryne
hehe, sånn en frekk liten tøs!
noen dyr er bare litt treningsnarkomane, tror jeg...full fart hele tiden!
mine er ikke så spinnville at det gjør noe, Malawi ramla ned fra sengen til gulvet her en dag, da satt hun helt stille av bare forskrekkelse!
noen dyr er bare litt treningsnarkomane, tror jeg...full fart hele tiden!
mine er ikke så spinnville at det gjør noe, Malawi ramla ned fra sengen til gulvet her en dag, da satt hun helt stille av bare forskrekkelse!

http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!
-
- Gammelrotte
Det ble ingen leker, det ble for mange alternativer for meg...Men; pappesken som den nye, fancy antennen til ruteren ble levert i slo an og har holdt gjengen i aktivitet i over 24 timer.