Kan rotter være sure?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
MiljamJenta
River avispapir

Kan rotter være sure?

Post by MiljamJenta »

I morges våknet jeg av at Chili omøblerte igjen, i går hadde hun dratt med seg mange avisstrimler opp på jennyhylla for å lage reir. Men i dag morges skulle hun ta alle avisstrimlene ned i buunnen igjen! Men da lå Philippa i rede, det brydde ike Chili deg om en døyt og bare fortsatte. Og da hun skulle ta med noe av det Philippa lå på bare dro hun i det helt til Philippa flyttet seg. Og når hun skulle hente d siste strimlene lå Philippa der igjn. Og da hun begynte å dra peip Philippa så Chili stoppet. Chili ble stående helt stille, Og pluttselig gikk Philippa in i pappesken med det sure bliket :shock: Og Chili gikk bort til philipa og trampa litt på henn, men hene snudde bare ryggen til ? :hm: Så det jeg lurer på nå er om rotter kan bli sure eler sinte på rotter de kjenner godt ? Dette inlegget ble kanskje litt rart, skrev på mobilen :roll:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

hehe ja jeg tror nok rotter kan bli litt furtne på hverandre nå og da :lol:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Biamora
Hamstrer mat

Post by Biamora »

Det er fult mulig, jeg har for tiden en rimelig sur og fornærmet herre, å det viser han med hele kropsspråket. Han snur gjerne rompa til når jeg snakker med han om han er i det lunet.... :)
Biamora
Har du noe som passer på trykk? Send meg en mail!
gnagredaktor@gmail.com

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

Hehe, vi har valgt oss et smart yndlingsdyr :P
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

macgyver
Stjeler mat

Post by macgyver »

macgyver blir ofte fryktlig fornærmet når jeg forstyrrer ham i et av hans viktige prosjekter utenfor buret (type gnage på mobillader, bøker, stearinlys og slikt), da protesterer han høylydt med piping og sprelling. men han er heldigvis ikke langsint.
MacGyver og Chuck Norris - Lillerott og Storerott<3

Post Reply