Bli med over alt?
Moderator: Moderatorer
Jeg tar med Sam ut av og til. Han kan sitte pent på skulderen leenge, men så er det et eller annet som skremmer ham og han stuper ned i genseren min - med ikke veldig pene kloremerker som bevis. På en fest jeg tok ham med på vagget han fra skulder til skulder og virket ikke veldig selektiv på hvem han valgte som soveunderlag:)
Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Jeg tar alltid med meg Herman hvis jeg skal til (dyre-)butikken. Hvis det ikke er for kaldt sitter han rolig og fint på skulderen min hele veien. Ellers pleier han å sitte i hetta mi med bare hodet ut. Hvis det er veldig kaldt ligger han i genserermet mitt med hodet ut. Det er veldig gøy å ha han med i butikker, for han er litt engstelig for verdenen rundt seg, at han holder seg inntil meg, mens han holder utkikk.
- Kjempekoselig! :-D
- Kjempekoselig! :-D
Hihihihi=) Nå har Amigo (før jeg fikk Felix) vært med på kjøretur i noen timer:) Hadde med meg et bur slik at han fikk gå på do, men han tissa på meg likevel.. Bah..
Blir litt stress om jeg må ha med meg begge rottene på tur, men tror ikke Felix ville like seg noe særlig. Han er veldig på vakt og redd alt mulig egentlig.. Amigo er mer tøff og vil utforske alt mulig..!=P
Men så blir det om jeg vil klare å la Felix være igjen hjemme, da..
Blir litt stress om jeg må ha med meg begge rottene på tur, men tror ikke Felix ville like seg noe særlig. Han er veldig på vakt og redd alt mulig egentlig.. Amigo er mer tøff og vil utforske alt mulig..!=P
Men så blir det om jeg vil klare å la Felix være igjen hjemme, da..
Alle rottene mine har fått være med overalt, fra shopping til skole! HAr de ofte med i genseren på skolen, og de digger det! Nå har det seg sånn at læreren min har to av rottene i mitt første kull så hun syns det bare er hyggelig:P...på tur med hunden og by tur, de er med så lenge de syns det er hyggelig selv
Rotter reagerer jo forskjellig på dette selvfølgelig, men alle mine små har fått være med siden de var små, og de koser seg masse med det så langt :sol: det med å skremme gamle damer (og unge for den saks skyld) er jo drit gøy! Hehe... 

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
Tror ikke de andre på jobben (jeg er lærerassistent for første og andre klasse!) hadde blitt så glade.. Men jeg kan jo late som jeg ikke har merket at rotten hadde gjemt seg under genseren min!
Og så ser jeg reaksjonen=P
Liker de det ikke, så får jeg bare mamma til å hente han!;)
Men hva gjør dere når rotta må på do?
Om ikke de andre lærerne hadde blitt så glade,så er jeg sikker på at unga hadde syntes det hadde vært moroBabyLizz wrote:Tror ikke de andre på jobben (jeg er lærerassistent for første og andre klasse!) hadde blitt så glade.. Men jeg kan jo late som jeg ikke har merket at rotten hadde gjemt seg under genseren min!

Besøk oss gjerne http://www.123hjemmeside.no/HeltRott