Nå har det seg sånn at jeg fikk lille Soria i hus for et par uker siden. Hun og Beibin har gått ganske bra sammen, men nå har jeg merket at Beibin plager Soria! Hun tar tak i nakkeskinnet hennes og drar henne rundt. Soria gjør ikke noe mot Beibin før hun gjør dette, virker som om det er helt uten videre
Soria hyler og skriker, og hun har fått noen små skrammer (siden hun begynner å bli ganske naken nå, så ser jeg det veldig lett). Er ikke godt for en liten bebis å bli behandlet sånn!
(for å unngå forvirring, Beibin er faktisk 2 år gammel, Soria er 7 uker. Er ikke SÅ god på navn da sjø )
Jeg tror nok Soria trenger litt time-out fra Beibin. Hun er vel spesielt utsatt for å få skrammer i huden ved lik behandling også. Har du mulighet til å skille dem om natten i alle fall, tror jeg at det hadde vært lurt. Du har forhåpentligvis noen fridager framover hvor du kan følge med. Er du heldig så holder det at Beibin får være i fred store deler av døgnet, og så kan du øke "eksponeringstiden" etterhvert.
Jeg måtte styre på i en måned med jentene mine før de store sluttet å være slem mot Tequila. Jeg bare luftet dem sammen, før jeg til slutt hadde dem i samme bur. Til å begynne med måtte jeg være der hele tiden og blande meg inn når de fløy på henne, men det ble bedre. Var veldig deilig da de til slutt gikk sammen. Har vært en del krangling etter det også, men det er ingen skader på lilletøsen, så da har jeg bare latt dem ordne ting selv...
Tror jeg ville skilt dem når du ikke er der, og så prøvd å ha dem sammen når du kan gripe inn hvis det er noe.
Elisabeht - Nemi, Tequila, Nixi, Polly, Turbo, Storm og Jubba
R.I.P. Ludde, Speedy, Rambo, Oscar, Dumbo, Lise, Moco, Rotteline og Luna
De har stått i hver sitt bur nå i natt. Tror det blir sånn framover til Beibin klarer å opføre seg. Er så fælt å se på, og når Soria i tillegg har så lite pels som hun har, så får hun jo lett rifter og sår. Kanskje det blir bedre når mine to andre rotteunger kommer i hus
Vi får håpe det ordner seg!