Her har vi Ronja som bæsjdytter, den skal ut gjennom sprinklene, uansett hvor hun fant den... Om hun så må plukke den opp fra bunnen, og plages masse med at den faller ned på feil side før hun får den ut, så skal den ut...!
Topolinis wrote:Her har vi Ronja som bæsjdytter, den skal ut gjennom sprinklene, uansett hvor hun fant den... Om hun så må plukke den opp fra bunnen, og plages masse med at den faller ned på feil side før hun får den ut, så skal den ut...!
har en dverghamster som bruker å sitte å kaster bæsj på meg når jeg sitter med dataen det daler lurker ned, spesielt i håret mitt... treffsikker liten rakker...
Silver og Rattus bruker som nevnt å sette seg foran dører og vente til de åpnes. I går var Rattus alene på stua sammen med oss mens de andre rottene var på gangen. Etter en stund satte han seg ved døra for å vente, men da det ikke skjedde noe kom det noen ynkelige, hese pip fra ham. "Hei, lukk opp da, hvor lenge skal jeg vente engetlig?!?" Jeg trodde ikke mine egne ører
Hehe, Hedda: Carl lå på ryggen oppi matskåla og sov tidligere i dag... Med beina i været og greier...så komisk! Tror han har det etter mamma Phedra, da - hun ligger også ofte på ryggen og sover.
Så lei meg for at jeg ikke har kamera - spørs om jeg burde investere i et når feriepengene kommer.
Det er gratis å være medlem, bare å registrere seg. Bildet er av Toffa som henger med hele overkroppen, hodet og hendene i løse lufta mens hun sover søtt...
Så fort den ene forlater åstedet, står nestemann klar til å okkupere "hytta"...De har hele fire plasthus (inkludert noe som ser mer ut som en slags moske), men huset fra Nemesis er favoritten.
Jentene her flytter isboksen sin fra en hylle øverst i buret og ned i en hengekøyene... Vet ikke helt hva de får ut av det, men er vel koselig å ligge inni huset sitt i hengekøya tenker jeg..
rottene mine , har det kjempe gøy med å rive ned huset og matskålen ned fra øverste etasje ... Og ingen hus får lov til å stø inntil burveggen , de må flyttes på .