Da ble jeg veldig stolt.
Men er det sant at dette er noe som rotteeiere venter leeenge på at skal skje? Og i mange tilfeller gjør ikke rottene deres det? Det er da ikke uvanlig at de fleste rotter popper øyne? er det?

Moderator: Moderatorer
Nei, de aller fleste rotter blir faktisk mer trygge på menneskene de bor hos når de får tryggheten i å ha en egen rottekompis eller flereKesia wrote: Også hadde det jo vert fint for Lars å få seg en venn for han er alenekar..
Burde jeg kanskje vente litt med det helt til jeg vet at han er trygg på meg?
Jeg mener at du bør skaffe en venn til han så fort som mulig - både for hans egen del, men også for din i det at rotter blir fortere tamme når de er flere sammen. Nå høres det jo ut som om han er blitt ganske husvarm da, men det er lurt å finne noen til han. Jo lenger du venter, jo vanskeligere kan det være å introdusere han for andre senere.Kesia wrote:åh? så jeg trenger fåreløplig ikke å skaffe en ny kompis til han med det første?
Han er jo adskilt fra 'kona' si så de bor i forskjellige bur og jeg bor i Drammen så da må jo jeg ha med Lars hjem dit igjen uten en annen rottevenn.. Men han virker jo så utrolig sjarmerende og god og han virker som han er veldig intressert i meg hittil, men alle sier jo at hvis man skal ha èn rotte så må man egentlig ha to..?
Kan jeg vente med å skaffe en til da?
-Kesia =)
PM når du ved å trykke på lenken langt opp i venstre hjørne. E-posten min er uansett iogforseg [alfakrøll] gmail [punktum] comKesia wrote:Ja jeg tar gjerne imot mail adressen din hvis det var det du mente :-)
Jeg har ikke helt skjønt hvordan man skriver private meldinger her enda jeg.. er det bare å søke på ditt navn her inne for så å sende deg en post?