På dyrebutikken så alle ut til å være ganske redde, men det var kjærlighet med første blikk med den ene og om jeg skulle ha en derfra skulle jeg selvsagt ha en til.
Jeg fikk holdt dem litt og løfta dem over til pappeska. Når jeg kom hjem og fikk plassert dem i buret ville de sove nesten med en gang så fikk ikke hilst før de vekte meg midt på natta.. :trett: Hun ene kom bort til døra og fikk en godbit, hun andre kom ikke bort til døra men fikk en godbit anyway.
Litt senere ga jeg dem litt gulrot og skulle prøve å stryke på dem, hun ene hoppa på meg og beit! Jeg blødde i ca. 30 min og har fortsatt ganske bra merke etter det. Var det fordi jeg 'forstyrra' når hun spiste, tror dere?
Nå kommer begge til døra når jeg lager en slags lyd (klarer ikke forklare) men om de skal få snuse på handa eller om jeg holder den i nærheten så biter de (og smaker, men regner ikke det som biting), siden mandag har de bitt hull i huden min 6(!!) ganger.
Passer på å ikke lukte mat eller noe.. Hva burde jeg gjøre? Er de agressive eller redde? Siden de kommer til døra og når jeg lokker på dem og kommer i handa(og biter) så tror jeg ikke de er redde? Har ikke gjort noe for å skremme dem og de får alltid komme ut av buret selv. :sjokka: