Hu rotte som hopper

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Hu rotte som hopper

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg har nå søk på dette jeg lurer på men fant ingen ting.
Så da tenkte jeg kansje noen kan hjelpe meg litt slik at jeg i det minste kan prøve og forstå mine kjære små.

Vi har som sakt tatt til oss en helt utrolig nydelig hanne som står pent parkert ved siden av jente og de trives veldig godt slik dem står.

Vi har fin netting øverst på jente bure så jeg har tatt sjansen på at de får lukte på hverander gjennom der, noe som skapte litt posetiv kaos hos jente ( forelskede tennårings jenter er fin forklaring).
Men de så ikke ut til at dem hviste noen tegn til å ikke like det alle tre, men etter at Hallis hadde vandret litt rundt der og hvis seg frem for å så go tilbake til eget bur. satte den ene hu rotta igang med noe snodig greier.
Hun begynte og hoppe rett opp og ned liksom som om hun prøvde og nå take i bure sitt.
Hva i alle dager er det hun driver med.
Bare så det er sakt så er de jo ganske ville alle tre for å møre hverandre, noe jeg selvfølgelig ikke tilater.

Vil først bli litt mer kjent med go gutten og se hvordan han er i gemyte sitt og alt dette her før jeg tilater noen barn også er jeg som sakt ike kjent med bakrunden til noen av rotten jeg har tatt til meg og det gjør meg enda mer usikker på og eventulet parre, så er jo det med å ha tid som stopper enda mer.
Så her får de fint leve i sølibat hehe.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Hu rotte som hopper

Post by wollf »

er noen bare at hun er i litt ekstase som du sier.

men uansett hva du gjør, tenk deg grundig om før du setter dem sammen, hvorfor vil du ha unger på dem?

Radney
Betarotte
Posts: 624
Joined: 24 Jan 2007, 00:48
Location: Løvstakksiden
Contact:

Re: Hu rotte som hopper

Post by Radney »

Les her; http://www.tamrotter.com/avl_oppdrett/veiledning.php før du tenker på kull. Oppfyller begge rottene kriteriene så kan det vurderes om ikke så ville jeg latt det ligge.
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3

R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3

http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Hu rotte som hopper

Post by Larm »

Hun skrev at de vil leve i sølibat :wink:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Hu rotte som hopper

Post by Søstrene Halvorsen »

Bra da var det i alle fall ikke noe galt. Kan betrygge hele rotte verden med at her blir det ikke barn siden jeg ikke vet noe om hvor dem kommer fra.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Hu rotte som hopper

Post by wollf »

hehe.. er bare jeg som er litt sånn var på når folk skriver sånn. men bra du tenker som du gjør

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Hu rotte som hopper

Post by Søstrene Halvorsen »

Takk. Jeg forstår deg godt. Jeg er litt slik selv. Bare tanken på at dem kansje har arvelige sykdommer og slikt jeg kansje ikke vet om eller andere ting er nok til at valget om åikke å pare kommmer. Kan ikke tenke meg å bli så utenksom.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Post Reply