Er det p.g.a. hannen?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Er det p.g.a. hannen?

Post by Søstrene Halvorsen »

Siden vår godeste rotte mann kom i hus så har jeg jo sett at jente er blitt helt tullete de kan sammenlignes med forelskede tennåringer. Men de er foraatt enormt koset og normale sånnsett.
Men jeg har sett at de har blitt breier ved haleroten og lurer på om det har noe med hormonen og gjøre?
Som sakt det virker ikke som de har vondt eller noe slikt for jeg får lov til og undersøke dem. Men jeg har som sakt ikke hatt bege kjønn av rotter samtig så jeg maser vel kansje litt mye her inne og det beklager jeg.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Er det p.g.a. hannen?

Post by wollf »

du vil nok se adferdsendinger hos jentene nå som det er gutt i hus ja. bredere over haleroten vet jeg ikke noe om men du skal ikke se på det som en umulighet

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Er det p.g.a. hannen?

Post by Søstrene Halvorsen »

Ja adferden er endret, men ikke noe negativt da heldig vis. Men de er nok veldig fornøyd da.
Skal se om jeg får tatt noen bilder så kansje det blir litt letter og tengen og forklare
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Post Reply