Sprø hanne.

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Sprø hanne.

Post by Søstrene Halvorsen »

Dette begynte i går når vi sto opp.
Halvorsen vår kjære hanne oppførte seg enormt merkelig.
Han er alltid våken når jeg kommer for å fikse med vann og mat og sitter og venter på frokost.
Men i går så begynte han og sette seg på burluka slik at jeg ikke kom inn og han kom med noen små snøfte lyder. Utover dagen så var han helt tullet inne i bure hoppet og spratt rundt som en gal. men snøftelyder, gikk vi fordi så satt han på gitter med engang.
Når han kom ut for sin dagelige lange lufte tur som varer fra 2-3 timer så var han normal igjen.
Jeg tenkte jo at det kunne ha noe med at han sto litt nær jente så jeg flyttet han til kjøkken der han står enda. Men han er like tullet.

Så tanken har jo surret litt for hvorfor han plutselig sakl bli slik da. jeg tror jeg har hvert innom alt fra hormoner til kansje han trenger en burkamerat.

Så er det noen som har noen tanker og tips?
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Sprø hanne.

Post by tantepose »

Hormoner og burkamerat høres da sansynlig ut. :wink:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Sprø hanne.

Post by Søstrene Halvorsen »

Er litt der jeg har havnet da. men skal jeg ta en ynger eller eldre burkompis til han?
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Rotter_<3
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2010, 23:59
Location: Oslo

Re: Sprø hanne.

Post by Rotter_<3 »

Kanskje 2 unge hadde vært bra, for da slipper du også å kjøpe ny igjen når den eldre rotta dør :lovey: :crazy: :happy: :sarcastic: :sjokkert: :rofl:
Rottene jeg snart får <3

Post Reply