Møte med forje eier

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Møte med forje eier

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg dumme meg lot Halvorsen hilse på forje eier på fredag. Forje eier var jo glad for at han fikk se Halvorsen men det var ikke Halvorsen. Han ble dirkete sint han og rykket lit tilbake i hvordan han oppfører seg. Han skulle ikke ut av buret og han bet etter hender igjen.
først i dag ville han godta at jeg hadde henden inn i buret og få litt kos.
Så nå føler jeg meg bare dum som lot forje eier hilse på han. det skal ikke jeg gjøre igjen.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: Møte med forje eier

Post by Matmor »

Han roer seg nok ned igjen, heldigvis. Pussig hvordan han reagerte likevel! Kanskje eieren luktet av hunden/katten som hadde skremt ham før?

Jeg har bare hatt god erfaring med å la forrige eier treffe omplasseringsrotter igjen, men ingen av disse rottene hadde noen gang vært aggressive overfor forrige eier.

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Møte med forje eier

Post by Søstrene Halvorsen »

Det her er andre gangen de møttes etter han kom hit, jeg syns også det var rart siden det gikk så fint forje gang. Men han var kjempe rolig i dag så det går nok bra. I går så han nesten lei seg ut når jeg omsider fikk lokket han ut av buret.
Men det ser i alle fall håpefullt ut her da for nå ligger han og sover i sofan.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Post Reply