Buster og Henry er nå bare to.. I begynnelsen virka det som det gikk greit, ingen knuffing og krangling.
Men nå virker det som om de savner noen. De bare ligger og sover og sturer..
Henry kommer fortsatt til døra når jeg åpner den, men de er ikke særlig interessert i å være ute.
Det varierer litt, men som regel bare finner de seg et sted og legger seg ned og sover.
Tenker at de kanskje hadde blitt litt mer livlige igjen, hvis det hadde kommet inn noen småtroll...
Men jeg skal ikke ha rotter etter Buster og Henry er borte (hvertfall ikke før vi får oss hus), så å ta inn to små er ikke aktuelt..
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. Får så dårlig samvittighet når de bare ligger der og sturer.. Uansett om de er inne i buret eller utenfor..
Ikke har vi noe "sikkert" sted de kan gå fritt eller, utenom i sofaen. For mye ledninger, hull og for liten plass..
Dårlig samvittighet ang guttene mine
Moderator: Moderatorer
Dårlig samvittighet ang guttene mine
Tina og englehalene :rottehode:
R.I.P Bailey, Oscar, Oliver, Smestad, Felix, Buster og Henry
Re: Dårlig samvittighet ang guttene mine
hva med å ta inn en jevnaldrende rotte til? en sterilisert hun eller noe? hvilket bur har de nå?
nye leker eller kanskje passe en liten som får litt liv i dem igjen?
nye leker eller kanskje passe en liten som får litt liv i dem igjen?
Jeg tar ikke inn flere. De har Venezia bur.
Har hatt noen rør og slik inni der, men de har ikke brydd seg noe særlig om dem..
Har hatt noen rør og slik inni der, men de har ikke brydd seg noe særlig om dem..
Hva med å ikke ha matskål, men spre tørrforet rundt og gjøre det utfordrende for dem?
Stine
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk ut hjemmesiden:
http://www.rugratzz.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Alfatryne
Kanskje de syns det hadde vært morro med en eske full av papirstrimler? 

Er guttene to år gamle? Hvis jeg har skjønt det slik at de er to år er det veldig veldig normalt at de sover,slapper av,er late,koser seg,ligger og drar seg til alle døgnets tider. De blir mye mer passive når de blir eldre. To åringer i rottelivet regnes som gamliser.
Så det er nok ikke sikkert de sturer men er rett og slett veldig bedagelige og sover mye slik som fleste andre gamliser gjør. :nottelling:
Så det er nok ikke sikkert de sturer men er rett og slett veldig bedagelige og sover mye slik som fleste andre gamliser gjør. :nottelling:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.
Takk for svar, skal prøve ut litt av hvert 
Woodgirl: Henry er 1,5 og Buster er jeg ikke sikker på (omplassering), men hvis hun jeg hentet ham hos var ærlig om at han var 1 år da jeg hentet ham, så er han 2,5 nå.
Men det virker som om de kjeder seg veldig.. Hvertfall Henry, og det er så kjett.. :/

Woodgirl: Henry er 1,5 og Buster er jeg ikke sikker på (omplassering), men hvis hun jeg hentet ham hos var ærlig om at han var 1 år da jeg hentet ham, så er han 2,5 nå.
Men det virker som om de kjeder seg veldig.. Hvertfall Henry, og det er så kjett.. :/
Har du prøvd med å legge godis inni avispapir, krølle sammen og stappe inni tomme doruller?
Det synes i alle fall mine er morro :cheer:
Til og med gamlegutta mine gadd det når de nermet seg to år :cheer:
Det synes i alle fall mine er morro :cheer:
Til og med gamlegutta mine gadd det når de nermet seg to år :cheer: