Men idag lå Wookie og Champis i et hengehus sammen og så hører vi et høyt hyl fra Wookie, et skikkelig smertehyl. Jeg løper selvfølgelig for å se, og han hadde ingen skader men var litt rød på pungen, men jeg kan ikke huske om det er slik til vanlig. Jeg satte ham inn igjen, for jeg tenkte det bare var Champis som tok litt for hardt i med et uhell.
Med en gang jeg setter han inn seg jeg Champis går etter han og da speiselt etter pungen hans. Wookie virket utrygg og var veldig oppsatt på å få komme til meg. Jeg tok han ut litt og ga han litt kos, og når jeg satte han inn igjen var Pestus på han, på samme måte som Champis. De bokset litt og Wookie prøvde stadig å komme seg unna. Jeg ble stående for å følge med og da oppdaga jeg at både Pestus, Champis og Fern var etter Wookie. Det var ikke som vanlig lek, men mye boksing og dytting. Det var veldig tydelig at Wookie ikke provoserte, og at han prøvde alt han kunne å komme seg unna. De følger etter han over alt og hører stadige småpip fra de. Det er spesielt Champis som holder på.
Er dette noe jeg skal bekymre meg for?

Champis, Pestus og Fern går fint sammen og de går veldig fint sammen med Thingol og Belèg, Wookie har heller ikke problemer med de små.