De er rarer

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

De er rarer

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg ble virkelig paff når jeg sto opp i dag. bur døra til både halvorsen og gutta sto åpne og eneste jeg fant i buret til gutta var Jemsbond. jeg i gang og lete etter Ratatuie uten hell i hele huset og fryktet jo det værest, så kommer jeg på at burdøra til Halvorsen sto også åpen jeg haster bort til bure og i bunn på buret mellom litt avis ligger halvorsen og ratatuie godt sammenkrøllet sammen og snorker og sover som dem ikke hadde gjort noe annet. de har jo alldrig likt og være sammen og Halvorsen har alldrig likt og delebure sitt med noen frem til i dag.
Jeg satte opp døra til Jems igjen og tenkte at dette skulle dem klare selv.
Når ratatuie våknet stelte han Halvorsen tokk litt vann og fortet seg hjem til Jems i gjen som var veldig glad for at han var tilbake og ratatuie fikk full pelsstell og alt før dem gikk i huset og sov vidre.
Jeg sitter her litt paff og forundret og lurer litt på hva jeg skla gjøre nå jeg kan jo ikke drive slik med at dem bryter seg ut av buret for og være sammen.
Bur døren har stått oppe i dag mellom gutta i hele dag og nå når dem våknet var det tilbake til og prøve og poffe seg og grynte mest mulig fra alle tre. har nå lukket døren og flyttet buren litt og sikkret alle dører.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: De er rarer

Post by Matmor »

Det hender faktisk at rotter ombestemmer seg og blir venner likevel. Heldigvis :lol:

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: De er rarer

Post by Søstrene Halvorsen »

Det viste jeg ikke, nå lærte jeg noe nytt.
Da kan jeg bare la de holde på da under oppsyns selvsakt. Da skal jeg sette burene ved siden av hverandre igjen i morgen på dagen når jeg sitter der og jobber. Jeg ble bare såpaff over Halvorsen som har hvert så ego på bure sitt nå etter at han ble syk har han blitt så rar og blitt veldig korselig rotte kan man si, men ingen ting er jo bedere enn at de kan bli venner nå på det siste. Jeg håper at de finner ut av det på egenhånd.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Post Reply