Rotteburet står i kjellerstua, og når de er løse leker de fritt i hele etasjen (bortsett fra vaskerommet

Jeg satt oppe i stua, og hørte plutselig noen merkelige skrapelyder fra pappen i døråpninga. Og der, balanserende på toppen satt Lucas og kikka forventningsfullt på meg :aww: Jeg ble så overrasket, og klarte ikke å forestille meg hvordan han hadde kommet seg dit! Jeg både vet og har sett at de kan hoppe ganske høyt og langt, men da skulle han ha hoppet over en meter rett opp, og landet på den tynne kanten av papplaten?! Men jeg måtte jo prøve å få sett hvordan han gjorde det. Så jeg satte ham ned igjen og gikk opp for å følge med.
Og da fikk jeg meg jammen god underholdning... Han klamret seg rett og slett fast rundt en av sprinklene i barnegrinda, og klatret rett opp! :happy: Så utrolig fascinerende å se på, det hadde jeg virkelig ikke trodd var mulig! De er utrolige disse dyra, og jeg kjenner at jeg gleder meg til alt det morsomme vi skal oppleve sammen :kisses:
Men nå må mannen min legge hodet i bløt og finne en mer varig løsning. Tror det bør gjøres i bunnen av trappa, liker ikke helt tanken på at småguttene skal gjøre en klatrebommert og falle nedover hele trappa :sorry: Ellers så får vi sette inn dør igjen øverst (som ikke har vært der på sikkert 20 år...)