Marco og vendel hadde nettopp en diger fight, eller vendel gjorde all skaden, Marco tok bare imot han dakar.

Det som skjedde var at jeg sitter å spiser pringels i sofan, gutta får såklart noen små biter hver. Når vendel blir færdig med sin bit flyr han på Marco som enda har litt av sin. marco flykter såklart til meg og vendel setter etter. Så når han får tak i Marco som har pressa seg inn i sia på meg banker han Marco skikkelig opp! De var en eneste stor ball til jeg fikk skilt dem. Jeg finner et sår på rompa og flanken til Marco og en finger som er opprevet. Vendel har ikke en skramme!!! :suspicious:
Med dette skiller jeg dem, og vurderer kastrering av vendel da jeg har funnet sår på Marco før. dette var i starten da vi fikk dem. Han markerer også på meg og broren men dette er ingenting nytt. han har gjort det siden jeg fikk ham og forje eier mente det bare var slik han var. etter å ha lest mer ang dominans har jeg jo funnet ut at dette ikke er så bra, spesielt når det dukker opp sår på burkompis og burkompis får julig over en liten bit pringels :suspicious:
Hva synes dere, godt nok grunnlag ?
Marco sitter nå i et sykebur med rein carefresh, papir og ei hengekøye + mat og vann ofc! Jeg blir å la han sitte der til jeg ser at hevelsen i fingeren er gått ned. Jeg fikk alle sår til å slutte å blø + renset dem. Da var marco kjempeflink, lå å hakket tenner når vi puslet med han jeg og sambo Marius.
nå har jeg sykeburet i sofan med meg slik at han får litt ekstra kos og godt, siden han var så uheldig stakkars

Vurderer veten i morra stekt, spesielt dersom fingeren hans ikke ser bra ut til da!