My jokker på smurfine

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

My jokker på smurfine

Post by Siv M »

Flere ganger har jeg sett at My homper på smurfine mens smurfine prøver å komme seg vekk , sparker og piper :confused: Noen som vet hvorfor hun gjør dette, det skjer spesielt når de er ute på gulvet sammen, det hender også at hun nyper henne :hæ: Hva kommer dette av.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: My jokker på smurfine

Post by kikky »

Er nok litt sjefing på gang, kan hørtes ut som om My er litt overivrig i å fortelle smurfine at det er hun som er sjef i heimen. Forhåpentligvis går dette over når de har funnet ut av rangen :cheerful:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: My jokker på smurfine

Post by Siv M »

godt å høre :jepp: de er søsken da, synes bare så synd på smurfine når my holder på på den måten, men hadde vært fint om jeg hadde sluppet å kastere dem da, de er 1 år gamle

Vicky
Stjeler mat
Posts: 94
Joined: 12 Jun 2012, 13:40
Location: Stavanger

Re: My jokker på smurfine

Post by Vicky »

Tror ingen tenker kastrering pga slike ting. Slikt skjer hele tida, men de finner utav det etterhvert. Helt normalt.

Vitania
Klatrer på møblene
Posts: 528
Joined: 11 Jun 2011, 14:15
Location: Bergen
Contact:

Re: My jokker på smurfine

Post by Vitania »

Vicky wrote:Tror ingen tenker kastrering pga slike ting. Slikt skjer hele tida, men de finner utav det etterhvert. Helt normalt.
:jepp:
:rotte14: -Vitania, uten noen rottetasser. :rompe:
https://sites.google.com/site/vtaniasrattery/

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: My jokker på smurfine

Post by Siv M »

Tusen takk for svar :cheer: det er beroligende å høre. :jepp:

jonsin
Pinky
Posts: 9
Joined: 23 Aug 2012, 19:36

Re: My jokker på smurfine

Post by jonsin »

bare syntes det er så rart å se 2 jente rotter jokke på hverandre. Mine to holder også på slik :flau:

Måtte dobbelsjekke kjønnet på hun som jokker hehe

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: My jokker på smurfine

Post by WillyWonka »

hehe, Bra du dobbeltsjekker :P Det er ofte at dyrebutikker sier feil, og for folk som ikke er vant med rotter, så tror man jo på alt de sier :P
Jeg måtte dobbeltsjekke mine også i begynnelsen :p men mine er gutter, og det var veldig tydelig at de var gutter :P Ikke mulig å ta feil av :P :giggle:
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: My jokker på smurfine

Post by Siv M »

Jeg overtok mine etter en jente i fra Sarpsborg jeg da, de var voksne så jeg var sikker på at de var jenter hehe, My holder på fortsatt med stakkar smurfine, hun får gjennomgå :nottelling: men hun tar igjen da , men taper alltid, lurer på om My kan være sjalu på meg å vil ha all min oppmerksomhet alene :hmmm: å om det er derfor smurfine er så skvetten av seg når jeg skal ta henne opp, pga My sin jokking på henne hele tiden, spesielt på leke rommet. :huh:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: My jokker på smurfine

Post by Siv M »

WillyWonka wrote:hehe, Bra du dobbeltsjekker :P Det er ofte at dyrebutikker sier feil, og for folk som ikke er vant med rotter, så tror man jo på alt de sier :P
Jeg måtte dobbeltsjekke mine også i begynnelsen :p men mine er gutter, og det var veldig tydelig at de var gutter :P Ikke mulig å ta feil av :P :giggle:
Jeg ble lurt når jeg kjøpte hamsteren min, ble fortalt det var en gutt, etter noen uker kom en litt stram lukt av henne, å etter det jeg fant ut på nett var det en lukt som bare jenter sendte ut når de hadde løpetid hver 4 dag, så jeg gikk til dyre butikken å sa i fra, sto til og med på kvitteringen, hann grå og hvit :nottelling: Ikke at det gjorde noe sa jeg, men er kjekt å vite hvis jeg må ha henne til dyrlegen en gang å de skal ha opplysninger om henne.

Post Reply