endrett atferd etter veterinærbesøk

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Anniken.HH
Stjeler søppel
Posts: 731
Joined: 05 Oct 2012, 16:14
Location: Vestfold

endrett atferd etter veterinærbesøk

Post by Anniken.HH »

så jeg hadde alle tre gutta hos veterinæren på mandag, og når vi kom hjem gikk de rett og la seg, noe som er greit, for de hadde hatt en lang dag
Det som er litt rart er at de virker mye sløvere nå enn før vi tok dem til dyrlegen, de spiser ikke like mye lenger og ligger mye stille, selv på nettene.
De er også blitt mer sky, de studerer meg og samboeren leeeeenge før de kanskje vurderer og komme til dørene, mens de alltid har kommet løpende tidligere
De har også begynt å klø seg mye mer en tidligere, og de fikk hvitt pulver i pelsen etter at vi var hos dyrlegen, det er ute av påelsen nå, men de klør fortsatt

Veterinæren fant ikke noe feil med de, og de var jo helt fine når vi var der, men nå begynner jeg og bli litt bekymret

Jeg har tenkt at det kan være at de bare begynner og roe seg ned, for de er jo gutter på ca 9 mnd (kjøpt fra dyrebutikk, så de hadde ikke full peiling på alder)
Så de er vel på det stadiet at de roer seg nå, eller?
http://morellen.blogg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grønnsåpe-Nitro-Glukose-Jackpott-Pepper-Mal-Firefly-Pilot

Sov godt
Mustang, Småen, Stormgrå, Skygge, Sirius, Gunnar Peon, Diesel, Stripa, Einstein, Mose, Bolivar, Gex, Lav, Radagast, Percy

Post Reply