Nye baby jenter hos voksne jenter

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Nye baby jenter hos voksne jenter

Post by Siv M »

Jeg har akkurat fått to nye nydelige baby jenter, men jeg ser at min voksne jente My er veldig bøs mot den ene jenta, blir ofte jaget vekk fra steder, hva kan jeg gjøre med dette, som den høne mor jeg er er jeg litt redd for at My skal være for slem mot den lille :sjokkert: hjelper det om jeg vasker alt så det blir helt nye lukter i buret igjen å på leke plassen på gulvet :huh:

utmeldt

Re: Nye baby jenter hos voksne jenter

Post by utmeldt »

Gratulerer med "familie forøkelse" :cheer:

Sidan dei ikkje har kjent kvarandre så lenge må du gi dei litt tid til å finne ut av saker og ting. My er sikkert interessert i å bevise kven som er sjefen i buret. Eg fekk ein gong råd at så lenge rottene ikkje skada kvarandre fekk dei holde på til dei har funne it av ting. Lukke til :cheerful:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nye baby jenter hos voksne jenter

Post by Siv M »

iwonamo wrote:Gratulerer med "familie forøkelse" :cheer:

Sidan dei ikkje har kjent kvarandre så lenge må du gi dei litt tid til å finne ut av saker og ting. My er sikkert interessert i å bevise kven som er sjefen i buret. Eg fekk ein gong råd at så lenge rottene ikkje skada kvarandre fekk dei holde på til dei har funne it av ting. Lukke til :cheerful:
Takk iwonami :cheerful: ja det ser ut til å trives de små ihvertfall de spiser å vasker seg å klatrer rundt, My holder seg litt for seg selv mens smurfine er en høne mor å sover gjerne sammen med de små :cheer: håper det går seg til, skal sjekke alle nøye for sår i morgen når jeg står opp, håper alle er like hele da

utmeldt

Re: Nye baby jenter hos voksne jenter

Post by utmeldt »

Du er ei riktig så god " rottemor" Siv :cheerful:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Nye baby jenter hos voksne jenter

Post by Siv M »

Takk :cheer: jeg prøver å være det ihvertfall

Post Reply