Må ødelegge noe

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Må ødelegge noe

Post by Sandratravolta »

Har du mange gnageleker til dem da?? http://ratwarehouse.com/shop_view.php?cat=23 <-- her er det hvert fall MASSE "tyggeleker", så kan du kjøpe sånne tyggeleker til kanin også, kan hende hun kan like å holde på med det? Jeg har masse tyggeleker inne hos mine, men de syns ikke det er så spennende, er mye artigere å ødelegge hengekøyer desverre:( Men er jo verdt å prøve!
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Må ødelegge noe

Post by Siv M »

mine er veldig glad i tygge bein av okse hud men er en del proteiner i dem da så de får ikke lov å gnage på det hele tiden. å rive i stykker papp å henge køyer er det beste synes hun

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Må ødelegge noe

Post by wollf »

kjøp dem leker. mine har masse leker alt fra ikea til julekuler

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Må ødelegge noe

Post by Siv M »

skal gjøre det neste gang jeg er i byen

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Må ødelegge noe

Post by Tonje Lenore »

du kan også gi sånn liten ball som man kan fylle med godbiter, tror den er for katter eller valper, men den er genial!
den bruker jeg til Pixie da hun kjeder seg FORT, og da mener jeg FORT, det kan gå 5 minutter og hun raser alt inne i buret :thhpt:
men etter at jeg kjøpte den ballen, jobber hun i herdig for å få ut ting og det holder henne ganske opptatt i tillegg til at det sliter
henne ut etter vært også, så etter god stund, så gidder hun ikke mer og fortsetter senere, den holder henne aktiv, akkurat samme
som kong med fyll :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Må ødelegge noe

Post by Siv M »

Jeg kjøpte en slik aktivitet ball i fjor vinter, like før jul nesten, men jeg tror den var litt for stor å tung for ingen av rottene brydde seg noe om den, så den ga jeg i julegave til hunden til svogeren min :giggle: men jeg vet at det finnes slike til kaniner også , så jeg kan se etter det. jeg har to kong som jeg bruker å fylle med majones inne i, inne på leke rommet men når den glir for langt inn så gidder hun ikke å jobbe mer med den :bleh: Hun var flink i går synes jeg, så fort hun hadde tenkt å bite på det stedet hun ikke får lov ropte jeg eeeeeeeeee å hun ga seg :giggle: men da hadde jeg flyttet buret som sto der inne så det ble litt mere løpe plass på gulvet også å jeg kunne holde bedre øye med henne.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Må ødelegge noe

Post by wollf »

kjøp en mindre beregnet for katt eller gnager

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: Må ødelegge noe

Post by Siv M »

:jepp: skal gjøre det etter hvert :) kjøpte en leke til dem på bil tema i dag en slik hunde leke, gummi ball med tykt tau i enden, som jeg tenkte jeg skulle henge i taket :cheerful: jeg regnet med at det går greit, de skal få helt nytt tygge bein også å så har jeg kjøpt ett par esker med klinex de skal få leke seg med i natt å det er avis i bur bunnen nå så nå har hun nok å rote med :giggle:

Post Reply