Trenger tips og hjelp med omplasseringsguttene

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

monlan
Hamstrer mat
Posts: 385
Joined: 24 Jan 2013, 19:50

Re: Trenger tips og hjelp med omplasseringsguttene

Post by monlan »

Ja det var nok riktig av deg. Jeg tror også han hadde det vondt enten fysisk eller psykisk. Han har det bedre nå, på De Evige Ostemarkene .....
Gutta mine Ed, Charlie og Loffen.

Savner Jerry og Findus, Rasmus, Eddy, Charlie, Loffen, Leo og Bernie.
Mitt beste rotteminne er meg og Jerry som sov middag på sofaen. Hver dag i ca 2 år. Savner godgutten min.

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Trenger tips og hjelp med omplasseringsguttene

Post by Sandratravolta »

Huff, jaaa. Men trist allikevel! Tusen takk for at du sa hva du mente måtte gjøres, har tenkt det lenge selv, men jeg kan rett og slett ikke ha skikkelig problemrotter som er så gamle som han, hadde han vært yngre hadde jeg ikke nølt med å kastrere for å se om det funket.

Er uansett hyggelig å kunne fokusere litt på Sisten og Monte. Sisten har siste en til to ukene gått fra å sitte stille og bortgjemt ett sted når han har utetid, fra å bli pile-avgårde-mester.. Han skvetter litt fort hvis han ser oss eller hvis han hører lyder og løper for å gjemme seg når han er ute, spinner på gulvet, men han utforsker hvert fall mer og jeg tar det som et godt tegn, jeg vil ikke jage han når han først er ute, så jeg prøver å kose med han inni buret, for der løper han ikke unna. Han har virkelig ikke blitt håndtert noe særlig den gutten. Men jeg tror at hvis jeg tar tiden til hjelp, og koser med han inni buret og lar han få løpe fritt rundt uten å "jage" han når han er ute så må det vel gå greit?
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Post Reply