Leikebiting.

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
utmeldt

Leikebiting.

Post by utmeldt »

Har fleire hanrotter som leikebiter på fingrane/hendene mine. Kva kjem dette av tru? Mangel på sosialisering frå mor si side eller andre ting? Kva som er formålet med slik biting? Har observert dette både hos rotter med rosa og brune auger, så eg trur ikkje at synet er einaste årsak. Innlært av mennesker?

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Leikebiting.

Post by wollf »

biter de hardt?
mine lekebiter en del. særlig de yngste.
det er helt ok så lenge det ikke blir hardt, da piper jeg.
men lekebiting er ikke nødvendigvis negativt. det kan være innlært som hos med da jeg leker mye med unger ved å kjile dem og la dem leke med hendene.
men det kan også være mangel på korrigering fra voksene rotter

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: Leikebiting.

Post by WillyWonka »

Jeg har mine som biter i tær. Jeg synes det er vondt, men de gir seg ikke..
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

utmeldt

Re: Leikebiting.

Post by utmeldt »

Eg har fire hanner som driver med ein slags biting. Tre av dei bruker tenner for å utforske verden, når de er redd, har lyst å leike osv, men dei kan bite til blods. Så var det sistemann, og han berre leikebiter slik eg ser det. Han oppfører seg nesten som ein kvalp, spretter rundt, biter febrilsk på alle fingrane mine, men aldri til blods, så legger han seg ned og skal ha kos samtidig som han renser neglene/fingrane mine, og sleiker og sleiker. Han er eigentleg berre god i motsetning til dei tre andre, for dei stoler eg ikkje heilt på. Folk som har vore på besøk, og passa han seier at han oppfører seg som en hund, og det er ikkje lang i frå, då han som regel kjem springande når eg kaller på han. Einaste eg ikkje skjønner kva det er han prøver å signalisere med bitinga. Han er åleine rotte, og har vore det sidan han var få veker gammel, har prøvd introduksjon til andre rotter, men så langt utan resultat. Kanskje det som er forklaringen, at han søker kontakt med meg på grunn av mangel på kontakt med sine artsfrender?

Post Reply