Rotter og undulat

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Elsol
Bygger bol
Posts: 464
Joined: 11 Oct 2004, 13:47
Location: Tromsø

Rotter og undulat

Post by Elsol »

Skal passe min onkels meget tamme undulat i neste uke og lurer litt på om det er noen her som har erfaring med rotter/undulat?
Kan rottene finne på å ta Ozzy undulat?Vet Ozzy er en meget kontaktsøkende kar som er mye sammens med mennesker og liker å fly litt...Å vi har en liten leilighet med et gedigent rottebur som Ozzy garantert vil sette seg ned på.....
Mvh
Elin:o)

Casanova

Post by Casanova »

Jeg ville vært forsiktig med å la fuglen sitte på buret til rottene i tilfelle de prøver å smake. Vi har hatt fugl og rotte i samme rom,men ville ikke hatt de løse samtidig. Bare for å være på den sikre siden.
Men det kan selvsagt sikkert gå fint også!

kari mette
Omegarotte
Posts: 140
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Kongsvinger

Post by kari mette »

Jeg mener og ha lest eller hørt et sted at: rotter dreper/spiser fugler :wink: '
Kari Mette
Knerten og Rikard

Masja

Post by Masja »

En kamerat av broren min fortalte en gang at hans søsters rotter faktisk drepte undulaten(e) hennes. Jeg ville nok være ganske forsiktig med å ha undulater og rotter sammen ja. Rotter kan jo være veldig agressive mot andre dyr.

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

Det er mye kraft og futt i rotter og jeg tror det er lurt å være forsiktig med alle varianter av koblinger rotte - annet dyr. :)
mvh Julie

sasandal

Post by sasandal »

hold dem unna hverandre. Den ene rotta mi har ett stk underlat på samvittigheten.

Elsol
Bygger bol
Posts: 464
Joined: 11 Oct 2004, 13:47
Location: Tromsø

Post by Elsol »

hehe...Skal holde de adskilt...Burene står ved siden av hverandre og har nesten ikke sett rottene siden Ozzy kom hit..Han skravler og skravler og skravler så tror piene mine er slitne i ørene..Det er iallefall vi andre

*legge pledd over buret no.......*
Mvh
Elin:o)

tezza

papegøyen vår

Post by tezza »

papegøyen vår fikk til og med smake på rottetenner!! heldigvis gikk det bra!

Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Post by Eli Andrea »

Eg egde ein undulat(pehobe) og ei rotte(skorpus)
samtidli... når pehobe sto opppå buret til skorpus so prøvde skorpus og bite pehobe i beina... so da va ganske masse styr når vi samtidli hadde ein katt som samtidli prøvde å ta skorpus pehobe og gulfisken min(lille allah)
:roll: .. so du fårstår..


men no e da berre katten min som leve:(:(:(:(:(


men da einaste va når undulaten satt seg på buret!!
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Locked