Vi har nå blitt de stolte eiere av Legolas og Faramir..... Vi er veldig glade for det.... Jeg synes det bare er så rart at jentene mine har begynt å sloss når guttene kom inn i hus..... Det har guttene også..... Og den ene av jentene mine pepsi har begynt å skrike så veldig når jeg prøver å ta henne ut....
Er dette normalt når de kjenner lukten av hverandre.....
De står selvfølgelig ikke i samme bur, da ville jeg jo hatt en hel haug... Men burene står oppå hverandre...
Det samme hendte hos oss da vi fikk gutter i huset; damene gikk berserk! "Han er MIN! "NEI, MIN!!" Vi hadde alle de tre burene på samme rom en stund, men nå har vi flyttet jentene på eget rom. En periode stinket det gutterottetiss i hele rommet; det virket som om gutta gjorde alt for å imponere damene med den "deilige" duften av testosteron... Etter flyttingen har begge kjønn roet seg ned og rottene blir opphisset ( ) bare når det lukter "det motsatte kjønn" av klærne våre.
Ja kanskje det er det jeg må gjøre..... Det er liksom litt teit.... Men jeg håper det roer seg ned etterhvert, vi får se..... tusen takk for svaret....