Jente eller gut

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

-Sølvi-

Post by -Sølvi- »

hey.. syntes dette valget var kjipt jeg også. hadde mest lyst på ei koserotte elr ei som var fornøyd med å ligge i fanget men rommet mitt er lite å my lukt hadde passet dårli. lot valget falle på en søt liten rotteunge som jeg ikke viste hvordan kjønn var. mora var aggresiv å lite utenfor buret så ungen ble tatt ut my fra den var liten.

så nå har jeg to jenterotter. snille, biter ikke, nokså renslie (holder seg til en kopp i burhjørnet) De er aktive i buret(klatrer, hopper og litt lekeslossing) og når jeg setter de i senga men tar jeg dem med inn under genseren mens jeg sitter på stua med dataen sover de i genseren elr klatrer fram og tilbake. ligger ei i armhulen å ei i genseren ved magen nå<3<3 de sover iallefall..

har også vært i nerheten av hannrotter som ikke er spess roligere en mine jenter.. glad for at mine rotter er dem de er :D

Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Post by Eli Andrea »

eg har bestemt meg for gutta.. fordi besteveninna mi har nett fått seg gutta og dei e nydlige :lol:
dessuten skal eg passe hennas når ho er vekke og ho mine.. og då vill eg kkje att dei skal snike seg ut av buret og parre seg :wink:
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Julie Erlandsen
Stjeler søppel
Posts: 739
Joined: 13 Apr 2005, 12:49
Contact:

Post by Julie Erlandsen »

Høres fornuftig ut, Eli Andrea.
Om hannrotter får leke jevnlig med andre hannrotter utenfor sin flokk, er det også veldig god sosial rottetrening. :)
Julie

Locked