Jeg lurer på om de gjør det.. I allefall gjør to av mine tre det.
Hos meg bor tre stk meget bortskjemte mammajenter, to dumbo og en toppøret. Mist, den eldste - og dumbo - bryr seg ikke om hvorvidt ørene stikker opp eller henger ned. *Jeg nyser i det, sier jeg, nyser! Nå, gi meg en godisbit ellers nyser jeg igjen* (lettlurt og småhysterisk mamma adlyder seff)

Shadow - nr 2 i flokken og toppøret - er muligens infisert av en liten "å ha toppører er ikke bra nok"-attitude, og prøver fortvilt å legge ørene nedover slik at hun ser mer ut som en dumbo. Noe som egentlig ser litt stakkarsligt og søtt ut. (mangler bare underleppa)

Pytteliten - også kjent som Topolini's Kantarell, og dumbo nr to - har nok funnet sin store helt i Shadow, og forsøker fortvilet å presse ørene oppover nærere toppøret ved å alltid sperre opp øynene. Dette funker delvis, men nok en gang med et litt småpussig resultat. Når hun er trøtt, derimot, er hun bare dumbo.
Virker noen ganger som om Pytteliten febrilsk prøver å være Shadow i alt hun gjør, men det er ikke lett å være liten.. så etter en stund er det veldig godt å kunne krype opp i hengekøyen/kurven/sofaen og bare være kosete dumbo sammen med Mist.