Noen andre med piperotter?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

§ RatGirl §
Gammelrotte

Noen andre med piperotter?

Post by § RatGirl § »

Adi Gallia er en piperotte. Hvis hun har noe godt eller mat i hendene sine og noen andre nærmer seg henne eller prøver å ta det fra henne setter hun i å piper. Bare man nærmer seg så piper hun. Begynte å lure på hva som skjedde i buret igår kveld, siden det kom pipe/au! lyder i et sett. Joda, det var Adi Gallia som hadde kapret en brødskalk og Amidala og Ella prøvde å ta den fra henne. Endte med at jeg mått dra skalken ut av grepet til Adi Gallia og dele den opp i mange biter så alle fikk litt hver. :rottehode:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Ida.... :rottehode:

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

:lol: :rottehode:

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

aragorn, siden han er så liten.. han må være veldig høyrøstet for å kunne beholde maten sin for seg selv :roll: siden han har to brødre som begynner å ligne på sumo brytere :oops: hjalp ikke no med å begynne med rm1 heller :P hehe
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Sludd! :konge:

"Nei, Tommeliten ikke se sånn på meg, 'ik!'"

En sart (men søt) liten sjel... :lol:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

kari mette
Omegarotte

Post by kari mette »

Lille Sol er vår pipejente. Piper for den minste ting, er ikke nær henne mange ganger før hun protesterer med piping :D Snuppa vår :lol:
Kari Mette
Knerten og Rikard

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Ser det for meg :lol: Kanskje vi skulle lage en liten eksklusiv klubb for piperotter? :rottehode:

Masja

Post by Masja »

Hadde to stykker, og det gikk ganske så høylydt for seg til tider. "Piip! Ikke våg så mye som å se på maten min. Den er miiiin!" :D

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

Oz piper hele tiden. Aldri på grunn av mennesker, men hvis det er noen andre rotter som nærmer seg når det ikke passer seg, uansett situasjon, så kommer en "PIIIIP! ikke slå! du er skummel! PIIIIP!!" Han er litt pingle, men veldig snill og søt :mrgreen:
Hvil i fred Rudy::.

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Silver- pep ved hvert løft i 1 år. ferdig nå.
Rattus - piper når det passer dårlig å bli flyttet på - pip - ikke .

Ellers pipes det intenst når man tar fra dem en ulovlig fangst. Rattus har pepet når han har ventet lenge nok ved burdøra - "hei - lukk opp da"!
Last edited by Nemesis on 17 Oct 2005, 23:44, edited 1 time in total.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Himi-Zoo
Hamstrer mat

Post by Himi-Zoo »

Jeg har en ekstrem pipete frøken. Piper av minste lille ting som foregår, og når vi løftere henne opp... virker som hun sier "alle kom og se på meg!!!!" hehe
Første piperotta mi detta her :sol:

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Min lille jente piper når jeg skal ta henne inni buret igjen..

Morgan's
Klatrer på møblene

Post by Morgan's »

Har en pipegutt. Han er livredd godbiten sin når en annen gutt nærme seg. Må legge til at han er størst av alle :roll:
Hilsen!
Rose

Henrik Olavesen

Post by Henrik Olavesen »

Har lille Eta hun piper mest når jeg ikke er i rommet,men da kan jeg høre henne hele tiden.
Tror hun bare piper for at jeg skal komme inn i rommet igjen og snakke og gi henne noe godt å spise.
smarte dyr og lettlurte eiere :oops:

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Jeg har to jenter sammen, og de er som natt og dag. Rake motsetninger til hvarandre. Vesla er veldig på med å gnisse tenner da hun koser seg, med engang hun får oppmerksomhet starter gnissingen...Hun andre Tjukka, da hun får lov til å vandre rundt på et bord/hylle med veldig mye rart på (rot i mine øyne) da gnisser hun tenner. Men da vesla steller tjukka, da kommer pipelydene. Og da vi klapper tjukka piper hun, hun viser tydelige tegn på at hun koser seg, så det er vel hennes måte å si at nå koser hun seg og at hun setter prs på behandlingen...Men da de krangler om en soveplass o.l da er pipingen mere intens...
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Locked