Noen andre med piperotter?
Moderator: Moderatorer
-
- Gammelrotte
Noen andre med piperotter?
Adi Gallia er en piperotte. Hvis hun har noe godt eller mat i hendene sine og noen andre nærmer seg henne eller prøver å ta det fra henne setter hun i å piper. Bare man nærmer seg så piper hun. Begynte å lure på hva som skjedde i buret igår kveld, siden det kom pipe/au! lyder i et sett. Joda, det var Adi Gallia som hadde kapret en brødskalk og Amidala og Ella prøvde å ta den fra henne. Endte med at jeg mått dra skalken ut av grepet til Adi Gallia og dele den opp i mange biter så alle fikk litt hver. :rottehode:
Julianne
Julirottenes omplassering
-
- Gammelrotte
-
- Gammelrotte
Sludd! :konge:
"Nei, Tommeliten ikke se sånn på meg, 'ik!'"
En sart (men søt) liten sjel...
"Nei, Tommeliten ikke se sånn på meg, 'ik!'"
En sart (men søt) liten sjel...

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Omegarotte
-
- Gammelrotte
Ser det for meg
Kanskje vi skulle lage en liten eksklusiv klubb for piperotter? :rottehode:

Julianne
Silver- pep ved hvert løft i 1 år. ferdig nå.
Rattus - piper når det passer dårlig å bli flyttet på - pip - ikke nå.
Ellers pipes det intenst når man tar fra dem en ulovlig fangst. Rattus har pepet når han har ventet lenge nok ved burdøra - "hei - lukk opp da"!
Rattus - piper når det passer dårlig å bli flyttet på - pip - ikke nå.
Ellers pipes det intenst når man tar fra dem en ulovlig fangst. Rattus har pepet når han har ventet lenge nok ved burdøra - "hei - lukk opp da"!
Last edited by Nemesis on 17 Oct 2005, 23:44, edited 1 time in total.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!
Jeg har to jenter sammen, og de er som natt og dag. Rake motsetninger til hvarandre. Vesla er veldig på med å gnisse tenner da hun koser seg, med engang hun får oppmerksomhet starter gnissingen...Hun andre Tjukka, da hun får lov til å vandre rundt på et bord/hylle med veldig mye rart på (rot i mine øyne) da gnisser hun tenner. Men da vesla steller tjukka, da kommer pipelydene. Og da vi klapper tjukka piper hun, hun viser tydelige tegn på at hun koser seg, så det er vel hennes måte å si at nå koser hun seg og at hun setter prs på behandlingen...Men da de krangler om en soveplass o.l da er pipingen mere intens...