Aggressiv hannrotte

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

anita
Gammelrotte
Posts: 2716
Joined: 13 Feb 2004, 19:23
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: ullensaker

Post by anita »

Du får ta en ringerunde og føle de aktuelle dyrlegene litt på tennene, før du velger. Det går som Nemesis sier, som regel bra. Men på grunn av størrelsen hans, det han måtte ha av ekstra ballast + gemyttet, er det best du diskuterer problemstillingen først - så de er obs på hva som kommer, i forhold til valg av medikament og mengde. Godt forberedt er halve jobben - lykke til!
Anita

renatsko
Bygger bol
Posts: 506
Joined: 21 Aug 2005, 20:59

Post by renatsko »

Takk! Skal ta ein ringerunde rundt om kring i dag, så håpar eg finner nokon eg meinar eg trygt kan overlate han til.

Nemesis: Fint det gjekk bra med rottene dine. Setter ekstra pris på kastreringshistoriar med eventyr-slutt no når ein snart skal i elden sjølv. :lol:

Gunn Hege

Post by Gunn Hege »

Hei

Jeg ble bitt av en besøkende hann rotte forrige uke. Jeg har blitt bitt mye av rotter, men ikke så kraftig som det denne beit.
Etter en lang diskusjon med mitt eget hode, og en bekreftelse fra ei venninne av meg ( sykepleier), så reiste jeg på legevakta ($). Der fikk jeg stivkrampe sprøyte siden det er 10 år siden jeg tok den sist.

Bittet mitt var blått og fingertuppen ei pølse, jeg klarte ikke bevege det ene leddet pga hevelsen. Nattesøvnen ble også forstyrret. Fingeren verka i noen dager før det gav seg, nå gjør den bare vondt når jeg klemmer på såret.
Jeg fikk penselin kur på 5 dager. Kalt Dalacin. Dette var for å forhindre en event betennelse.

Håper det går bra med deg og fingeren, og at du har fått roa ned villstyringen.

Locked