Jenta mi blir bare værre og værre:(

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Lillenill

Post by Lillenill »

Hvorfor vente en måned med å ta de med til dyrlegen? Hva hvis det er svulst, kan det bli verre.. Jeg ville tatt dem med ned uansett.. Koste hva det koste, men for helsa til rotta.. Hun ene min, øyenstenen min, som jeg har hatt lengst av mine tre rotter, og som er nest eldst, hadde aldri vært sånn mot meg, men hun har alltid vært reservert og veldig sjenert og sær av seg.. Og aldri biti oss eller noenting - Helt til for en måned siden, da begynte hun å bite og var sur på alt og alle.. Men jeg så det ann, og hun hadde bare en litt sær periode pga av hun elstde ( muligens bare at hun som var problemet til Nira ), var for sjefete mot Nira.. Nira er 1 år i slutten va Januar, og Siva blir 2 år til juli...
Men se det ann litt.. Men anbefaler på det sterkeste å ta de med til dyrlegen så fort som mulig, okì??
:afro: :narr: :rottehode:

Wookie
Sofaspiser
Posts: 186
Joined: 27 Dec 2005, 05:21
Location: Oslo

Post by Wookie »

Hun skrev "neste måned", da var vi i desember, nå er vi i januar;)
Håper hu skriver åssen det gikk!

hOe2k

Post by hOe2k »

jeg skal ringe og bestille time så fort som mulig... ville bare vente te ferien var over å se hvordan hu blei, men hu har ikke blitt stort bedre... Debbie er min beste venn, for å si det sånn. jeg ville virkelig ha gjort alt for henne!! å ja, koste hva det koste vil...

Fint_Lite
Tisser i køyene
Posts: 613
Joined: 04 Oct 2005, 23:07
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Fint_Lite »

hOe2k wrote:Debbie er min beste venn, for å si det sånn. jeg ville virkelig ha gjort alt for henne!! å ja, koste hva det koste vil...
Skulle vært mange flere med samme omsorg for dyrene sine! Vi lever i en ond verden! :cry:
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Lillenill

Post by Lillenill »

Stemmer.. Desember var det da, ja..
Januar nå, jupp.. Wee.. Hehe.. Ikke helt meda, men.. :lol:

Wookie
Sofaspiser
Posts: 186
Joined: 27 Dec 2005, 05:21
Location: Oslo

Post by Wookie »

;) Hm, lurer på hvordan det gikk.
Alucard, Balder, Tetra, Tøffeliten, Lynet, Smith og Smule

hOe2k

Post by hOe2k »

Det viser seg til at hun har det helt bra :D hun er bare ute etter masse oppmerksomhet og er veldig sjalu eller noe sånt.... det bra er at go'jenta mi er helt frisk :)

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

så bra! :) glad på dine og Debbies vegne!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Locked