My finner inspirasjon til nye triks....

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

My finner inspirasjon til nye triks....

Post by Roger&Ingrid »

...men ville hun se på kunstløp? Neida, hun skiftet straks kanal så hun kunne få med seg akrobater på ski istedet. Da regner jeg med at det er bare å lage små rotteski og finne en passende bakke.

Skal vi satse på Olympiske rotteleker til neste vinter? :lol: My regner med å ha alle de nødvendige hoppene inne til hun fyller 2 i november.
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

Hehe! :lol:

Ole og Dole sa seg straks villige til å stille opp! :lol:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Hehehe! Jeg forventer å se både My, Ole og Dole på utstillingen neste gang, i triksklassen!

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

Jepp, skal se hva vi får til fram til da, vet du! :D

(Ole's triks blir vel helst 'hvordan stikke av uten å bli oppdaget-manøveren', se Medlemmenes Oppslagstavle.. :roll: )

Dole tror jeg har stort potensiale for å bli en trikser, men da må han først kvitte seg med sceneskrekken sin! :lol:

Du fikser vel skibakke du, Heidi? :D
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Jeg stiller hvertfall med slalåmløype :)

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

Hehe, ok, det får vel være godt nok! :D Huff, må vel begynne å trene snart, vi! :P

Når blir det utstilling, kanskje? Vet man det ennå? :oops: (litt blank på slike ting fremdeles)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Ikkeno planlagt ennå, men forrige (første) utstilling var i slutten av oktober 2005.

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

ja, det så jeg, så tenkte kanskje noe sånt, men, er litt lenge med et år mellom hver gang kanskje..? vet ikke jeg, hva som er tenkt på og ikke tenkt på og som skal tenkes på. Man må sikkert hvertfall tenke mye! :lol:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Nemesis
Tisser i køyene
Posts: 580
Joined: 08 Sep 2004, 17:05
Location: Trondheim

Post by Nemesis »

Hei My!

Vi har lært mennesket vårt et triks, hun springer sikk-sakk mellom potte-planter og ledninger. Det er utrolig artig å se på. Etter at vi fikk ferten av deg i går, har vi vært "rabiate", hva nå det betyr :roll: . Det var egentlig Silver sin idé. Han sier at jenter liker "bad boys", og at du har sagt at moral er oppskrytt. Først så gnagde vi av internett-ledningen, da stod menenskene på hodet bak datamaskinen og forstod ingenting. Det var morsomt. I dag gnagde vi av telefon-ledningen mens noen satt å snakket i den idiotiske pinnen. Da forstod de heller ingenting. Det tok lang tid før de skjønte hva vi hadde gjort. Det var også morsomt. I mellomtiden hjalp vi en blomsterpotte med å kvitte seg med all jorden den hadde. Men nå må vi være inne.

Ha det.
Silver og Rattus.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Post by Roger&Ingrid »

"HAHAHAHA!!

Dere er såååå tøffe, Silver og Rattus! Det frekkeste vi har gjort i det siste, var å dekke til Toffa med dopapir mens hun sov, men det var som hevn fordi hun kom og la seg oppå alle oss fire ungdommene. :pir: Dumbo'n fikk fart på meg også; menneskene sa jeg var "brunstig" eller noe sånt. Synd han er intetkjønn. *sukk*

My

PS: Det er en grunn til at jeg skiftet kanal i kveld. Damen har sett så mye kunstløp at jeg er L-E-I. De får jo ikke engang godter for å hoppe og sprette, bare noen uspiselige smultringer rundt halsen.... :roll:"
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked