Snacky

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Hermansen
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 31 Aug 2005, 23:05

Snacky

Post by Hermansen »

I dag har jeg kjøpt meg Snacky som er en Snack Ball :D
Putter masse godbiter inni og stiller åpningen så den passer snaxen inni.
Gutta lurer noe forfærdelig på hva dette er og hvorfor godteriet er gjemt inni den rare runde greia der :hm: men det finner de nok fort ut av :D sitter hvertfall å gumper i seg litt av det de fikk ut :wink:

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Hehe! Jeg hadde en sånn en gang (lurer på hvor den ble av?), den var stas! Den smarteste i flokken, Fenris, fant fort ut hvordan ballen virket, og satt og spiste yoghurtdrops med et triumferende blikk like foran snuten på alltid halvt utsultede (trodde han selv) Koala med fleskepølsene under armene. Koala fant aldri ut at han måtte gjøre noe aktivt for å få tak i mat. Men han fant etterhvert ut noe annet, og minst like lurt - han lot Fenris jobbe for seg! Fenris var nemlig for smart for sitt eget beste, han fant ut at det tok kortere tid å trille ballen mange runder så det kom ut mange biter, for så å samle sammen bitene, enn å trille - spise - trille - spise - trille. Dette utnyttet Koala. Han fulgte etter Fenris når Fenris trillet ball, og spiste opp bitene etterhvert som de kom ut... :klovn:

Hermansen
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 31 Aug 2005, 23:05

Post by Hermansen »

HeHe, så bra gjort :D :thu:

Maggie_86

Post by Maggie_86 »

hvor har du kjøpt den ballen?

Hermansen
Gnager på ledninger
Posts: 103
Joined: 31 Aug 2005, 23:05

Post by Hermansen »

jeg kjøpte den på Euro Zoo på Trekanten til 81kr ;)

Maggie_86

Post by Maggie_86 »

oki. egentlig dumt av meg å spørre uten å vite hvor du er fra da.. ehehe... for den butikken veit ikke jeg hvor er...hehe :roll:

Zakura-chan

Post by Zakura-chan »

Jeg har en sånn en til kaninen min, får kjøpt det omtrent overalt der hvor jeg bor.
Jeg pleier å putte kaninpellets inni den jeg :bravo: ettersom alt Zakura(kaninen) spiser av godteri er frukt, og det fester seg jo bare på innsiden av ballen så kommer det ikke ut :oops:

Locked