Problem?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Acer

Problem?

Post by Acer »

Vi har hatt Billie og Oz sammen med oss et par uker nå, og alt ser ut til å gå greit. Billie var veldig dominant og ville sloss med de fleste de første dagene, så satt vi ham i et reisebur for natten (da han rømte og løp rundt i hele leiligheta mens vi sov, men det er en annen historie), og helt siden da har han vært så kjempe snill, som om han forsto at "hvis jeg gjør noe galt, blir jeg alene i et reisebur en natt". Det jeg lurer på, er det at Oz har begynnt å "plage" minstemann Pippin som er seks uker gammel. Det kan se ut som om de leker slik som de andre gjør, men det resulterer oftest i at Pippin løper og hjemmer seg, blir nærvøs, eller faller ned fra ca en meters høyde (der de oftest er). Nå begynner jeg å bli nærvøs selv. Kan dette være noe farlig? :?

tezza

det at han faller

Post by tezza »

kan også henge sammen med at han er veldig ung og ikke har så mye erfaring. Lotta er ca et år og skikkelig klønete men det er fordi ho aldri har vært ute før og er veldig uerfaren i forhold til det å hoppe og balansere.

kanskje Oz vil være litt sjef nå som billie har roa seg litt?og dermed går etter den svakeste? men jeg har ikke ide sånn egentlig. bare en teori men det jeg tror egentlig det vil gå seg til. det høres ikke ut som om han har ønske om å ta knekken på pippin

Locked