Utaknemmelig

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
Casanova

Utaknemmelig

Post by Casanova »

De siste dagene har jenta mi forandret seg.Hun smaker på fingrene mine.Blåser jeg på hun så løper hun og gjemmer seg før hun kommer frem og prøver på nytt.Dytter jeg hun på nesen så gir hun seg som regel,men virker temmelig fornermet.
I dag når hun lå inne i genseren min som hun pleier,la jeg hånden min ved siden av hun og støk på hun.Da la hun seg på ryggen og hodlt fingeren min fast mes hun bet i den.Hun bet ikke hardt i det hele tatt,men kanskje hun gjør det en gang.Jeg sa nei til hun og satt hun i buret.Hva skal jeg gjøre?

Melody
Alfatryne

Post by Melody »

Oioi, du må ikke kjefte på jenta di når hun leker og koser med deg... dette er hva rotter gjør med hverandre når de er sammen og det er helt normalt.

Det blir nok bedre for henne så snart hun får seg en venn, skal du se! :wink:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Casanova

Post by Casanova »

Det virket litt rart..Bruker 2-3 timer på hun hver dag,så det ville vært rart om hun skulle bli sint av den grunn.Hun er jo bare så nydelig!Rett som det er får jeg et skikkelig tungekyss.Hun prøver å kysse meg i nesa også,men det prøver jeg å styre unna.Hun pleier også å dytte nesa unner øreflippen min.Blitt kjempe glad i hun på den tiden jeg har hatt hun :D

Melody
Alfatryne

Post by Melody »

Rotta di er hverken sint eller utakknemlig, men hun savner en venn av samme art (og samme kjønn) å bo sammen med. Dette kan vi mennesker aldri greie å erstatte... hva med alle de timene du ikke holder på med henne? Hvem er det da som snakker med henne, koser med henne, klør henne og vasker henne?
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Siva

Post by Siva »

Det er sant, det samme skjedde med min lille Siva, og hunn var helt lik din rotte, og jeg skaffet meg en rotte jente til som heter Meela, og nå er begge helt normale :-)

Casanova

Post by Casanova »

Får antagelig en unge i slutten av juli.Skal rese bort en uke midt i juli og vil ikke skaffe en ny rotte som må stå hos fremmede mennesker.Desuten virker det ikke som om det er så mange oppdrettere i nærheten av Oslo...

Siva

Post by Siva »

god ferie da, lykke til med rotten

Locked