litt redd ennå

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir

litt redd ennå

Post by siv »

hei den nye rotte jenta er litt redd ennå, hva kan jeg gjøre for å få henne litt mere tam å fortrolig med meg :?: jeg bruker å ha henne under genseren min å det roer henne helt ned men så vil hun gjerne ut av den å da er hun overalt, må nesten ha bånd på henne :) er det bare til å gi henne masse tid til kos å kjærlighet å tålmodighet eller :?: er det noen som har noe flere tips til meg :roll: jeg gir henne stadig godbiter mens hun er inne i buret å sier forsiktig navnet hennes for å få henne til å komme til godbitene
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Du gjør det helt riktige ;) men du må huske på at småtrollene gjerne vil være over alle hauger uansett de, så er ikke sikkert det er fordi de er redde :) Men gi det tid så vil du se det går seg til :thu:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

siv
River avispapir

Post by siv »

så godt å høre, det virker som hun trives godt innen for genseren min, der vasker hun seg stadig, å skjærer tenner, å koser seg, det virker som det oxo hjelper at jeg har henne på ett rolig sted alene, jeg har bestemt meg for å bruke en tid med bare henne inne i mellom hele helgen. men jeg tar meg oxo seff av hun andre da så det ikke blir sjalusi :)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Post Reply