Jeg har inntrykk av at rotter har musikksmak. Ihvertfall gir rotta mi, Vimsa uttrykk for at hun liker enkelte artister bedre enn andre. Hun kommer fram fra gjemmestedet sitt på skrivebordet når jeg setter på f.eks Enya og Scorpions, mens andre virker hun helt uinteressert i. Er det noen andre som har samme erfaring? Hvilken musikk liker rottene deres?
Her var det en som snudde hodet mot musikken og gnisset tenner, når det ble spilt enkelte sanger innen metal :] Kan hende det var noe techno i det, jeg var ikke der desverre :/
vet ikke hva rottene mine liker best. de hører på samme bra musikken som meg! de foretrekker vel best musikk som er nokså jevn, hvis jeg spiller litt høy opera eller queen så skvetter de...
gamlepusen vår reiste seg og masjerte ut av rommet hvis vi spilte noe annet en rolig klassisk.
Wookie wrote:Her var det en som snudde hodet mot musikken og gnisset tenner, når det ble spilt enkelte sanger innen metal :] Kan hende det var noe techno i det, jeg var ikke der desverre :/
Den gangen jeg hadde rottene i kjelleren så fikk de ikke så mye valg... det ble mest Sputnikk .. mulig det var en grunn til at de prøvde å bite i stykker ledningen til høytalerne hele tiden
Ailani wrote:Den gangen jeg hadde rottene i kjelleren så fikk de ikke så mye valg... det ble mest Sputnikk .. mulig det var en grunn til at de prøvde å bite i stykker ledningen til høytalerne hele tiden
Ailani wrote:Den gangen jeg hadde rottene i kjelleren så fikk de ikke så mye valg... det ble mest Sputnikk .. mulig det var en grunn til at de prøvde å bite i stykker ledningen til høytalerne hele tiden
Da rottisene mine var 2 mnd gamle og ganske nyinnkjøpte inviterte vi venner på "Rottefest": - Etter at smågutta hadde inspisert hvert fang nøye med påfølgende skvetting på fangene til alle de mannlige gjestene (til varierende misnøye!) sovnet Sam på fanget mitt (han tisset ikke på mitt fang, selvfølgelig) og lå der og sov i minst en time - tilsynelatende helt uanfektet av masse menneskelyder - prating, skåling og all mulig musikk - Supergrass,Kula Shaker, Billy Idol, kate bush..kan tro "mor" ble stolt og superforelsket i lille rottetassen da
Har ingen schnuskier for tiden ..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.